ibrahim dmr
Üye
Telefon açılmıyor, recovery moda girmiyor
I8190 telefonuma cm 12.1 yüklüydü. Fabrika ayarlarına sıfırla dedim. Telefon resetlendi, s3 mini i8190 logosu göründü sonra recovery moda geçti ama recocery modun logosunda takılı kaldı. Teamwin yazısında 5 sn bekleyip ekran kapanıyor 1 saniye sonra aynı ekran geliyor. Yani telefon ne açılıyor ne recovery moda giriyor. Odinle tekrar tekrar farklı romlar attım değişen bişey yok. YARDIM LÜTFEN!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
