Telefon 3G çekmemeye başladı.

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
Telefon 3G çekmemeye başladı.
meraba arkadaşlar. Nokia c6.01 telim var hattım vodafone. Nden bilinmez ama bi süre önce 3g sinyali almamaya başladı önceden alıyordu. Evde olduğum için 1 ya da 2 kademe çekiyodu. Dışarıda full çekiyordu. Ama artık çekmemeye başladı tele format attım yeniden cfw yüklemeyi denedim ama olmadı. Bi arkadaşta başka tel var onda 3g var çekiyor. Şimdiden teşekkürler
 
Ayarlar / Bağlantı / Ağ / Şebeke modu Çift Modmudur?
Cfw Atarken Yazılım Sıfırla Yani Sw reset ile flaşla ki herşey silinsin...
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
şebeke modu 3g seçili. Cfw atarkende dediğin gibi yapmıştım aynısi değişen olmadı kendi orjinal fwsinide denedim sonuç aynı
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
denedim sonuç aynı
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
sorun hatta. Başka bi voda hat taktım aynı. Şimdi turkcell taktım çekiyor.
 
Arkadaşım sorun senin yaşadığın bölgedeki GSM şirketiyle alakalı olabilir. Başka bir noktadan 3G'ye bağlanmayı dene sorun hala devam ederse bir telefoncuya git derim.