tel alacam ama hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tnrskr

Üye
arkadaşlar bende size samsung d600 derim ben yeni aldım adamlar uçmuş yalnız w800 k750 de foto daha kaliteli onu belirteyim ama zaten tel anı yakalamak için ve fotoğraf makinalarının yanında kralı çocuk kalıyo sonynin 300 dolara fotoğraf makinasını al 4 mp süper d600 bambaşka çok araştırdım yurt dışından aldım pardon 390 euro bu yeni yasadan bişey çıkmaz umarım(bu arad resmen kazıklanıyoruz memleketimizde haberiniz olsun zaten vardır) şarjıda iyi ofice dökümanlarını açıyo ekran görüntüsü süper video görüntüsü mm farkla 750i ve w800 den daha iyi mp3 gayet iyi bu gümüş kaplama hijyen olayıda baya ciddi gerçek samsung bu konuda yol almış.bence samsung d600 ü bekleyin derim.d720 yide inceledim ama d600 bambaşka :hoho:
 


DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
bu ıkısınden alcan madem w800al kulaklıgı 750den daha kaliteymis :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
d600'de video çekim 352*288 değil mi.. :wacko:
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Nov 9 2005, 01:20 AM
d600'de video çekim 352*288 değil mi.. :wacko:
[post=206849]Quoted post[/post]​

walla sitelerde camera yazıyo sadece ( 1600 x 1200 ) yazmıyo video nasıl çekiyor diye herhalde değil Çünkü 3gp çekiyor videoları :(
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ya ben videosunu seyretmiştim bunun ve n90'dan daha kaliteliydi.. :)
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Nov 9 2005, 07:38 PM
Ya ben videosunu seyretmiştim bunun ve n90'dan daha kaliteliydi.. :)
[post=207323]Quoted post[/post]​
şU VİDEO'nun linkini versende bizde seyretsek :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Msn'de verecem.. ;)
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Samsung D600

Mpeg4 Video Kayıt ve Player özelliğine sahiptir. ;)
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Doğru ben izledim video'yu çok süper bişeydi.D600 ile çekilmişse tabi.
 

WEZALİM

Üye
w800i daha iyi
 

mc_attack

Üye
slm arkadaşlar bazıları wqalkmen felan demiş ama biliyorsunuzki teknoloji o kadar ilerlemiş ki artık otobüste uçakta felan bişey olmuyomuş
bence k750i
 
murat486

murat486

Üye
w 800
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
197
DarkredBlue61
TheStRoNg
Cevap
16
Görüntüleme
332
DarkredBlue61
GhostMahir
Cevap
29
Görüntüleme
483
GhostMahir


Üst Alt