Rıza Soylu
Üye
Teknik Servis Yardım
Arkadaşlar lumia 920 cihazımı 03.09.2013 tarihinde gönderdim 20.09.2013 tarihinde teslim aldım.Hatalarımın hiçbiri çözülmemişti ayrıca sağlam gönderdiğim açma kapama tuşu bozup yollanmıştı.Şimdi tekrar yolladım 21.09.2013 tarihinde Bimeks'e verdim içine güzel bir yazı da yazdım ikinci göndermem olduğunu vs vs. ayrıca Nokia ya mail çektim ikinci kez böyle bir sorunun yaşanmamasını istedim imei numaramı felan verdim cevap olarak geri dönüş yapacağız dediler.
Sorularım:
1-Teleservice e mail çekmeme gerek var mı sadece Nokia ya mail çekmek yeterli mi?
2-Cihazım garantiden geldikten sonra eyer aynı sorunlar devam ederse ne yapacağım tüketici hakem heyetine gidemez miyim değişim talebinde bulunamaz mıyım illaki 4 kere servise mi gitmesi gerekiyor?
3-Değişim talebinde bulunurken hakem heyetine telefonla birlikte mi gidilir yoksa yine garantiye yollandıktan sonra hakem heyetine gidip değişim talebinde mi bulunulur?
4-Hakem heyeti ne gibi evraklar istiyor?
Sorularımı cevaplarsanız çok memnun olurum.
Sorularım:
1-Teleservice e mail çekmeme gerek var mı sadece Nokia ya mail çekmek yeterli mi?
2-Cihazım garantiden geldikten sonra eyer aynı sorunlar devam ederse ne yapacağım tüketici hakem heyetine gidemez miyim değişim talebinde bulunamaz mıyım illaki 4 kere servise mi gitmesi gerekiyor?
3-Değişim talebinde bulunurken hakem heyetine telefonla birlikte mi gidilir yoksa yine garantiye yollandıktan sonra hakem heyetine gidip değişim talebinde mi bulunulur?
4-Hakem heyeti ne gibi evraklar istiyor?
Sorularımı cevaplarsanız çok memnun olurum.