Püf Noktası Teknik Servis Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Teknik Servis Yardım
Arkadaşlar lumia 920 cihazımı 03.09.2013 tarihinde gönderdim 20.09.2013 tarihinde teslim aldım.Hatalarımın hiçbiri çözülmemişti ayrıca sağlam gönderdiğim açma kapama tuşu bozup yollanmıştı.Şimdi tekrar yolladım 21.09.2013 tarihinde Bimeks'e verdim içine güzel bir yazı da yazdım ikinci göndermem olduğunu vs vs. ayrıca Nokia ya mail çektim ikinci kez böyle bir sorunun yaşanmamasını istedim imei numaramı felan verdim cevap olarak geri dönüş yapacağız dediler.
Sorularım:
1-Teleservice e mail çekmeme gerek var mı sadece Nokia ya mail çekmek yeterli mi?
2-Cihazım garantiden geldikten sonra eyer aynı sorunlar devam ederse ne yapacağım tüketici hakem heyetine gidemez miyim değişim talebinde bulunamaz mıyım illaki 4 kere servise mi gitmesi gerekiyor?

3-Değişim talebinde bulunurken hakem heyetine telefonla birlikte mi gidilir yoksa yine garantiye yollandıktan sonra hakem heyetine gidip değişim talebinde mi bulunulur?
4-Hakem heyeti ne gibi evraklar istiyor?


Sorularımı cevaplarsanız çok memnun olurum. :heyo:
 


q0nzalez

q0nzalez

Üye
1- Mail atsanda cevap gelme olasılığı çok düşük. Nokia 4 kez servise gitmeden önce pek isteği almıyo. yapamıyoruz diyolar istediğinizi.
2- Cihazın ilk olarak hataları yapılmadan geldiyse ve elindeki belgede sorunlar giderildi başarıyla sonuçlandı yazıyosa o kağıtla hakem kuruluna gidebilirsin verdikleri cihaz bu halde diye. Değişim İsteğini ise teleservice yazıyo kağıta sorunların arasına değişim isteniyor diye ama nokiaya aramadan pek değiştiğini görmedim.
3-Hakem heyeti hakkında pek bilgim yok ama telefonla gidilmesi gerektiğini düşünüyorum :) çünkü ona bakılarak devam edeceklerdir.
4-Telefon Faturası kesin olması gerekiyo diye biliyorum. yanında dilekçe falan olabilir :)
hakem heyeti hakkında pek bilgim yok :):)
 
luckysleven

luckysleven

Üye
4 kere servis değil 4 kere aynı sorunun tekrarlanması lazım . Hatta ben 3 diye biliyordum sen 4 dedin demekki değişmiş . Ayrıca şunu çok iyi biliyorum hakem heyeti geri ödeme yada değişim kararı verirse birde teleservice ile uğraşıyorsun yapabildikleri kadar yokuş yapıyorlar yani hakem heyetiyle bitmiyor iş

Allah kimseyi bu karaktersiz , iş ahlakından uzak firmanın eline düşürmesin. Sırf bunlarla uğraşmamak için 2 aydır tutukluk yapan tuşla kullanıyorum telefonu ayrıca 1.5 ay önce tuş yüzünden de servise verdim herhangi bir işlem bile yapmadan geri gönderdiler .
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
1- Mail atsanda cevap gelme olasılığı çok düşük. Nokia 4 kez servise gitmeden önce pek isteği almıyo. yapamıyoruz diyolar istediğinizi.
2- Cihazın ilk olarak hataları yapılmadan geldiyse ve elindeki belgede sorunlar giderildi başarıyla sonuçlandı yazıyosa o kağıtla hakem kuruluna gidebilirsin verdikleri cihaz bu halde diye. Değişim İsteğini ise teleservice yazıyo kağıta sorunların arasına değişim isteniyor diye ama nokiaya aramadan pek değiştiğini görmedim.
3-Hakem heyeti hakkında pek bilgim yok ama telefonla gidilmesi gerektiğini düşünüyorum :) çünkü ona bakılarak devam edeceklerdir.
4-Telefon Faturası kesin olması gerekiyo diye biliyorum. yanında dilekçe falan olabilir :)
hakem heyeti hakkında pek bilgim yok :):)
Cevaplarınız için çok teşekkürler çok faydalı oldu. Bir de servisle baya uğraşan arkadaşlar vardı onlardanda cevap alabilirsem iyi olur.
4 kere servis değil 4 kere aynı sorunun tekrarlanması lazım . Hatta ben 3 diye biliyordum sen 4 dedin demekki değişmiş . Ayrıca şunu çok iyi biliyorum hakem heyeti geri ödeme yada değişim kararı verirse birde teleservice ile uğraşıyorsun yapabildikleri kadar yokuş yapıyorlar yani hakem heyetiyle bitmiyor iş

Allah kimseyi bu karaktersiz , iş ahlakından uzak firmanın eline düşürmesin. Sırf bunlarla uğraşmamak için 2 aydır tutukluk yapan tuşla kullanıyorum telefonu ayrıca 1.5 ay önce tuş yüzünden de servise verdim herhangi bir işlem bile yapmadan geri gönderdiler .
Hakem heyetinin etkisi yokmu zorlamıyor mu?
 
luckysleven

luckysleven

Üye
etkisi var tabi hakkın olanı onlar onaylıyor ama bu seferde teleservice başlıyor sen hertürlü alacağını alıyorsun ama 4-5 ay sürüyor sen bu süre içerisinde devamlı uğraşıyorsun
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
etkisi var tabi hakkın olanı onlar onaylıyor ama bu seferde teleservice başlıyor sen hertürlü alacağını alıyorsun ama 4-5 ay sürüyor sen bu süre içerisinde devamlı uğraşıyorsun
Hmmm habire uğraşıcaz yani bakalım şu an serviste geldiğinde yine öyleyse gidicem artık.
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
4 kere servis değil 4 kere aynı sorunun tekrarlanması lazım .
ben aynı değilde farklı olsada oluyo diye biliyorum. benimki değiştirildi mesela ama hiç biri birbirine tutmayan nedenlerdi. şimdi hatırlamıyorumda tam olarak ne arızası olduğunu ama galiba donanımsal hata olması lazımdı
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
ben aynı değilde farklı olsada oluyo diye biliyorum. benimki değiştirildi mesela ama hiç biri birbirine tutmayan nedenlerdi. şimdi hatırlamıyorumda tam olarak ne arızası olduğunu ama galiba donanımsal hata olması lazımdı
Ooo, iyi o zaman donanımsal hata bizde bol :)
 
benimlekal_06

benimlekal_06

Üye
yanlış yere vermişsin ben de gonderdim 11.09.2013 de 22.09.2013 de teslim aldım adamlar halletmiş butun sorunları nokiaankara servise verdim sen de oraya gonder tertemiz hallediyorlar
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
yanlış yere vermişsin ben de gonderdim 11.09.2013 de 22.09.2013 de teslim aldım adamlar halletmiş butun sorunları nokiaankara servise verdim sen de oraya gonder tertemiz hallediyorlar
Nokia ankaramı teleservice ankaramı ?
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
yanlış yere vermişsin ben de gonderdim 11.09.2013 de 22.09.2013 de teslim aldım adamlar halletmiş butun sorunları nokiaankara servise verdim sen de oraya gonder tertemiz hallediyorlar
Maalesef elden verme şansım yok bimeks e veriyorum geri ordan alıyorum onlarda istanbuldakine yolluyor.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
öncelikle selamlar geçmiş olsun
1- cihazı elden verme şansın yoksa kendin kargo firması ile sana en yakın teleservice firmasına yolla sebebi aldığınız yer kvk ya gönderebiliyor kvk da cihazlara ücretsiz bakmadığından teleservice ye yolluyorlarki bu da zaman aşımı demek
2-cihazı aynı arızadan 3 defa service yollayıp geldikten sonra sorun devam ediyorsa 4.kez yolladığınız esnada cihazı beklemeden hakem heyetine başvurma hakkınız doğuyor
3-hakem heyetine başvuru yaparken en önemli belge servisten gelen sonuç belgeleri, sonuç belgelerini asla kaybetmeyin şayet belgelerden birinde parça değişikliği yapıldı yazıyorsa (genelde 2.kez aynı hatadan yolladığınızda yapıyorlar) bu sizin için çok iyi demektir yani kesin para iadesi yada cihaz değişimi
4-bazı arkadaşların dediği gibi çok uğraşmazsınız hakem heyetleri iş yoğunluğuna göre ayda bir toplanır talepleri sonuca bağlar yani bazen dosyanın bilirkişiden gelmesi zaman alır ama en geç 3 ay içinde sonuçlanır bu zaman içerisinde sizin yapmanız sadece sonucu beklemek
5-hakem heyeti sonuca vardığında size ve yetkili (davalı) firmaya kararın birer nüshasını gönderir siz size ait olanı elden alabilirsiniz
6-davalı tarafa giden karar iadeli taahhütlüdür karar karşı tarafa ulaştığında 15 gün sonuca itiraz hakkı vardır. tabii sizinde. 15 gün sonucunda hakem heyetinden sonuca itiraz edilip edilmediğini sorup öğrenirsiniz itiraz edilmemişse davalı firmayı arıyarak elinizdeki hakem heyeti kararına istinaden cihazınızın para iadesini yada cihaz değişikliğinin yapılıp yapılmadığını öğrenirsiniz
7-şayet işlem gerçekleşmedi ise kararı herhangi bir avukata vererek sizin adınıza işlemin gerçekleştirilmesini talep edersiniz buda avukatlar için bulunmaz bi nimettir onlar sizin adınıza ücretsiz olarak gerekirse icra yoluyla çatır çatır karşı taraftan faizi ve avukatlık ücreti ile birlikte sonuca ulaşırlar....UMARIM SİZE FAYDALI OLUR
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle selamlar geçmiş olsun
1- cihazı elden verme şansın yoksa kendin kargo firması ile sana en yakın teleservice firmasına yolla sebebi aldığınız yer kvk ya gönderebiliyor kvk da cihazlara ücretsiz bakmadığından teleservice ye yolluyorlarki bu da zaman aşımı demek
2-cihazı aynı arızadan 3 defa service yollayıp geldikten sonra sorun devam ediyorsa 4.kez yolladığınız esnada cihazı beklemeden hakem heyetine başvurma hakkınız doğuyor
3-hakem heyetine başvuru yaparken en önemli belge servisten gelen sonuç belgeleri, sonuç belgelerini asla kaybetmeyin şayet belgelerden birinde parça değişikliği yapıldı yazıyorsa (genelde 2.kez aynı hatadan yolladığınızda yapıyorlar) bu sizin için çok iyi demektir yani kesin para iadesi yada cihaz değişimi
4-bazı arkadaşların dediği gibi çok uğraşmazsınız hakem heyetleri iş yoğunluğuna göre ayda bir toplanır talepleri sonuca bağlar yani bazen dosyanın bilirkişiden gelmesi zaman alır ama en geç 3 ay içinde sonuçlanır bu zaman içerisinde sizin yapmanız sadece sonucu beklemek
5-hakem heyeti sonuca vardığında size ve yetkili (davalı) firmaya kararın birer nüshasını gönderir siz size ait olanı elden alabilirsiniz
6-davalı tarafa giden karar iadeli taahhütlüdür karar karşı tarafa ulaştığında 15 gün sonuca itiraz hakkı vardır. tabii sizinde. 15 gün sonucunda hakem heyetinden sonuca itiraz edilip edilmediğini sorup öğrenirsiniz itiraz edilmemişse davalı firmayı arıyarak elinizdeki hakem heyeti kararına istinaden cihazınızın para iadesini yada cihaz değişikliğinin yapılıp yapılmadığını öğrenirsiniz
7-şayet işlem gerçekleşmedi ise kararı herhangi bir avukata vererek sizin adınıza işlemin gerçekleştirilmesini talep edersiniz buda avukatlar için bulunmaz bi nimettir onlar sizin adınıza ücretsiz olarak gerekirse icra yoluyla çatır çatır karşı taraftan faizi ve avukatlık ücreti ile birlikte sonuca ulaşırlar....UMARIM SİZE FAYDALI OLUR
Gerçekten çok faydası oldu çook teşekkür ederim fakat bana bimeks servis raporlarını vermedi adamlar kendileri aldı 1. servis raporunu bende internet üstünde teleservice e girerek imei den sorgulattım orada şu yazıyordu.
MEKANIK PARCA/PARCALAR DEGISTIRILEREK ONARIM YAPILMISTIR, YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR, CIHAZ AKTIF OLARAK TEST EDILMISTIR., CIHAZINIZIN TAMIR SURECI BASARI ILE SONUCLANMISTIR.
Bu sayfanın çıktısını alıp götürsem olur mu?
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
doğal olarak bimeks gönderdiği için kendileri arşivlerinde bekletirler talep etmeniz için henüz erken hakem heyetine başvuru sırasında alırsınız yada sizin adınıza gerekli işlemleri bimex yürütür siz yinede bahsettiğiniz çıktıyı alın sizde bulunsun sizin için o çıktının geçerli olup olmadığını öğrenirim ama büyük ihtimalle evrağın aslı gercektir.
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
doğal olarak bimeks gönderdiği için kendileri arşivlerinde bekletirler talep etmeniz için henüz erken hakem heyetine başvuru sırasında alırsınız yada sizin adınıza gerekli işlemleri bimex yürütür siz yinede bahsettiğiniz çıktıyı alın sizde bulunsun sizin için o çıktının geçerli olup olmadığını öğrenirim ama büyük ihtimalle evrağın aslı gercektir.
Çok çok teşekkürler çok yardımcı oldunuz bu konularda öğrenirseniz geri dönerseniz çok sevinirim. :heyo:Çok teşekkür ederim.
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
Bimeksin servisten gelen belgeyi elinde tutmasına ne gerek var anlamadm :hmmm siz boyle bi durumda isterseniz verceklerdir bence. Kayıt tutucklarsa gitti geldi değişimi şu diye tutup vermesi lazm bana kalırsa
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Bimeksin servisten gelen belgeyi elinde tutmasına ne gerek var anlamadm :hmmm siz boyle bi durumda isterseniz verceklerdir bence. Kayıt tutucklarsa gitti geldi değişimi şu diye tutup vermesi lazm bana kalırsa
Bencede soracağım onlara alma konusunda.
doğal olarak bimeks gönderdiği için kendileri arşivlerinde bekletirler talep etmeniz için henüz erken hakem heyetine başvuru sırasında alırsınız yada sizin adınıza gerekli işlemleri bimex yürütür siz yinede bahsettiğiniz çıktıyı alın sizde bulunsun sizin için o çıktının geçerli olup olmadığını öğrenirim ama büyük ihtimalle evrağın aslı gercektir.
4 kere servis değil 4 kere aynı sorunun tekrarlanması lazım . Hatta ben 3 diye biliyordum sen 4 dedin demekki değişmiş . Ayrıca şunu çok iyi biliyorum hakem heyeti geri ödeme yada değişim kararı verirse birde teleservice ile uğraşıyorsun yapabildikleri kadar yokuş yapıyorlar yani hakem heyetiyle bitmiyor iş

Allah kimseyi bu karaktersiz , iş ahlakından uzak firmanın eline düşürmesin. Sırf bunlarla uğraşmamak için 2 aydır tutukluk yapan tuşla kullanıyorum telefonu ayrıca 1.5 ay önce tuş yüzünden de servise verdim herhangi bir işlem bile yapmadan geri gönderdiler .
Bimeksin servisten gelen belgeyi elinde tutmasına ne gerek var anlamadm :hmmm siz boyle bi durumda isterseniz verceklerdir bence. Kayıt tutucklarsa gitti geldi değişimi şu diye tutup vermesi lazm bana kalırsa
Sonunda bir hareketlilik yaptırtabildim Nokia'ya, bimeks arayınca Ankara Teleservice'de idi diyordu.Şimdi ise buradan sorgulattım bu yazı çıkıyor:
İyi bir gelişme mi sizce İstanbul Maltepe'ye gönderdiler büyük ihtimal üsr servis orada diye biliyorum.
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
evet orası üst serviste hep üst servise gnderdiler benimkini mesela ama 4. de değişim geldi hepde üst seviyeden arızalı geldii. üst seviye diye bişey fark etmiyo
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Çıkıcan üzerlerine vurcan kırbacı vurcan kırbacı :horse:
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
telefonu servise verdikten sonra 20 iş günü içinde tamir edip vermezlerse yeni cihaz talep edebiliyor muyuz ?
 

Benzer Konular



Üst Alt