Tek Kasa Telefon Hakkında Soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tek Kasa Telefon Hakkında Soru
Arkadaşlar tek kasa bataryası çıkmayan telefon alıcam.Fakat batarya 2 yıl sonra eskidiği zaman şarjı dayanmadığı zaman çöpe mi atıcam yoksa servisler hallediyor mu?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
tabii ki cope atmiyacaksin. Servisler veya ozel teknik servisler yapiyor. Zaten ticaret kanununa gore elektronik eşyaya minimum 5yil teknik servis destegi verilmek zorunda. O yuzden satilan cihazlarin kullanim klavuzu veya kutu uzerinde 5yil kullanim omru vardir diye bir ibare bulunur.
 
Servisler hallediyor diye biliyorum.Hallediyordur yoksa telefonu satamaz.Tabi batarya değişimi için çıkarılabilen bataryadan daha fazla fiyat talep ediyorlar.
 

Uruloki

Üye
2 yılkda batarya eskiyor mu ne alaka ya n8 de sorun yok o kadar 3gs sahibinde sorun yok he şarj süresininden bahsediyorsanız o zaten 1 sene en iyi şekilde performans verirki ilk 1 ay da alamazsınız tam olarak verim sonra 1 sene sonra normale döner
 

1-1.5 seneden sonra bataryanın kapasitesinde ciddi düşüşler oluyor.Şarj süresi önemliyse ondan demiş olabilir.Şahsen bende bataryayı yılda bir değiştiririm.
 

Uruloki

Üye


1-1.5 seneden sonra bataryanın kapasitesinde ciddi düşüşler oluyor.Şarj süresi önemliyse ondan demiş olabilir.Şahsen bende bataryayı yılda bir değiştiririm.


valla 2 sene n8 kullandım hep anıydı süre şidmi ablama verdim nete girmiyor onunla bir haftayı çıkarıyormuş cihaz
 



valla 2 sene n8 kullandım hep anıydı süre şidmi ablama verdim nete girmiyor onunla bir haftayı çıkarıyormuş cihaz

Benim kullandığım bütün cihazlarda düşüşler oldu.Sizin N8 gereğinden fazla sağlamdır belki Birde ben günde 6-7 saat telefondan internete bağlı olduğum ve oyun oynadığım için bataryadaki küçük performans eksiklikleri bile 1-1.5 saate mal oluyor.
 

Uruloki

Üye

senin cihazın android ki benim tabletin 7000mAh bataryası var bütün gün wifi ya bağlı olsa yine yetmiyor şarjı he birde sim kart taksam ne olur sen düşün ki n8 de öyleydi keza nette dolaşınca şarjı bitiyordu ve sim kart üzerindendi
 

Ben memnunum şarj süresinden nedense gereğinden fazla iyi.Daha bunun bataryasını değiştirmedim inşallah gerekmez de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...