o siyah maskelilerin ismi neydi arkadaşlar ?
cavanar olmasın o Mertcanabar
oniymiş heralde 0MG90 öyle dedi 
cavanar olmasın o Mertoniymiş heralde 0MG90 öyle dedi
![]()
Ben de biliyorum zaten Oni olduğunu. =P
hmm bende cavanar demeyi seviyomEvet. Oni.Ben de biliyorum zaten Oni olduğunu. =P
Canabar, demek daha güzel oluyor.![]()

seninkide pek normal sayılmazDeğişik.![]()

Beyler Stiles 1 oninin ciğerini söktü ama diğer ikisi Stilesin içine girmedi mi ya ?
evet içine girdiler bakalım stilesa neolacak yarın çıkıcak yeni bölümü bakıcaz
Hepsinin ciğerini sökmedi mi ? =P
Hayır sökmedi ikisi içine girdi Stiles'in

Evet baya iyiydioha la son bölüm iyiydi, senin açtığın konuyu bulamadım@0MG90

Evet baya iyiydi
Gereksizlerde![]()

Teen Wolf Zamanı yazgoogle'a teenwolf maxicep yazdım bu konu çıktı![]()

Teen Wolf Zamanı yazgoogle'a teenwolf maxicep yazdım bu konu çıktı![]()

Teen Wolf Zamanı yaz![]()
sonuna maxicep koymayınca olmuyor 
