'Fenerbahçe Türkiye'de neden sevilmiyor?' bu soru yıllardır aynı.. Sorunun cevabı aslında biliniyor; 'Kendi kendine şımaranlar hiç bir zaman sevilmez..'
Fenerbahçe'nin de şımarıklığını herkes görüyor. Param var diye şımaran bir takım Fenerbahçe.
Türk Futbol Ligi'nde hangi takım param var diye şımarmış hava atmış bir takım var mı Fenerbahçe'den başka? Bir tanesini gösterin haydi.
Fenerbahçe'nin şımardığını nerden biliyorsunuz diyeceksiniz şimdi. Yapılan kutlamalara bir bakın, sevincinizi değil, aldığınız başarıdan dolayı diğer takımları küçük düşürücü eylemlere bakınız. Galatasaray veya diğer takımlar hangi başarıları sonucu başka bir takımı küçük düşürücü eylemler yapmış? Taraftar yapmıştır mutlaka ama bir de futbolcularına bakın. Fenerbahçe'nin giden sene şampişyonluk kutlamaları sırasında Tuncay'ın ve diğer Fenerbahçeli futbolcuların ne yaptıklarını herkes gördü.. Peki bu şımarıklığı yapan bir takımın bir futbolcusunu gösterin bakalım. Lig tarihi boyunca bunu Fenerbahçeli futbolculardan başka yapan yok, bir futbolcu olarak da yapılmaması gerekenler bunlar. İşte Fenerbahçe bundan dolayı sevilmiyor, bu eylemler devam ettiği sürece de sevilmeyecektir..
Fenerbahçe'nin Aziz Yıldırım başa geçmeden önceki dönemlerini herkes biliyor, Galatasaray'ın bugünkü hâlinden farkı yoktu ekonomi olarak bunun yanında futbol liginde de başarısı yoktu.. Fakat o zamanlar Galatasaray'ın elde ettiği başarıları da yine herkes biliyor. Peki, o zamanlar Galatasaraylı bir futbolcunun Fenerbahçe'yi küçük düşürücü eylemelere katıldığını, onlara küfürlü tezahüratlarında destek verdiğini gören var mı? Ama bu güne bakıyoruz Fenerbahçe param var diye ortalıkta dört dönüyor, futbolcular şımarmış kutlamalar sırasında taraftarla beraber rakip takımlara ve diğer takımlara küfür ediyorlar. Bunlar şımarıklık ve terbiyesizlik kokan hareketler...
Fenerbahçe'nin bugün kasasında duran para kadar borcu var, tam 102 Milyon Dolar. Fenerbahçe ismi duyulmuş yetenekli oyuncularına habire para bayılıyor, bayılsın hatta o futbolcuları Türkiye'ye getirsin. Ben bir Türk spor fanatiği olarak o futbolcuların Türkiye'de oynamasından gurur duyarım. Ama bunlar gerçekleştiriliyor diye şımarmamaları lazım.. O borçlar mutlaka bir gün Fenerbahçe'nin karşısına çıkacak bakalım o zaman ne yapacaksınız. Acaba o zaman da Galatasaray'ın şımarmasını mı bekleyeceksiniz.. Çok merak ediyorum.. Ama şunu bilinki Galatasaray şımarmaz, kanında var ne yapalım ...