Tc De 2 Tk Var Fb Li Olanlar Ve Fb Li Olmayanlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
seyfofen

seyfofen

Üye
    Konu Sahibi
Tc De 2 Tk Var Fb Li Olanlar Ve Fb Li Olmayanlar
yazık her kulüp ve taraftarı kendi problemlerini unutmuş fenerbahçeye cephe almış durumda
yani biz dün akşam gs yi değil federasyon dahil bütün takımları yendik bakalım son 3 maç için ne seneryolar ne oyunlar oynanacak fakat bu seneki şampiyonluk diyerlerinden daha zevkli olacak
buna emin olun

fenerbahçeli olanlar fenerbahçeli olmayanlara üstün gelecek inşaallah. şampiyo az kaldı.
 


CooL'n'Quiet

Üye
haklısın hocam bizi seven yok.mesela BJK başkanı bile cıkıp gönlümden GS nin şampiyonluğu geçiyor diyor.mesela okulda maç hakkında konuşuoz bütün bjklılar gsli olmuş beraber tezahürat ediolar.adamlardaki mantalite şu biz olamıyosak fbde olmasın!
ama böle daha ii oluo yendiğimizde şampiyon olduğumuzda dalga geçilen kitle 2ye katlanıo :)
17 takıma + federasyona karşı şampiyonluğun zevki başka oluo
 
Salihyet

Salihyet

Üye
eğer beşiktaş bile bile maçı verirse bu ligide şampiyon bitirirsek herkez sussun
 
seyfofen

seyfofen

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Apr 23 2006, 10&#58;48 AM) [post=321114]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
eğer beşiktaş bile bile maçı verirse bu ligide şampiyon bitirirsek herkez sussun
[/b][/quote]

sen kafanı takma biz aynı futbolla 3 maçı da alırız kim kime yatar kim kime ne verir se versin.
 
Haberci

Haberci

Üye
Yorumunuzda bir tarafta Fener diğer tarafta DİĞERLERİ derseniz o zaman da hedef olmaktan kurtulamazsınız ve bence fenerli ve fenerli olmayanlar diye ayrım yapmanız uygun değildir hoşgörülü bir yaklaşım olamaz ...
 

MiCoX

Üye
bırak bu işleri bunlar boş iş...
SEnde boş iş olduğunu biliyosun
 
abuvice

abuvice

Üye
Fenere Antipati olmamız bizde ali şenle başladı Tüm suç onda..
 
burrrak

burrrak

Üye
en iyi tesisler fenerde en iyi stat biz de en çok para biz de en güçlü biziz. çekememeleri doğaldır feneri
 
seyfofen

seyfofen

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Haberci &#064; Apr 23 2006, 11&#58;26 AM) [post=321126]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Yorumunuzda bir tarafta Fener diğer tarafta DİĞERLERİ derseniz o zaman da hedef olmaktan kurtulamazsınız ve bence fenerli ve fenerli olmayanlar diye ayrım yapmanız uygun değildir hoşgörülü bir yaklaşım olamaz ...
[/b][/quote]
haberci kardeş her halde haberlerden haberin yok
1:bjk gs maçı var bjk başkanı biz gs nin şampiyon olmasını istiyoruz diyor.
2:ts fb maçı var ts başkanı çıkıyor aynı kelimeyi sarf ediyor.
3:federasyonun sinsice yaptığı oyunlar belli ama sen hoşgörüden bahsediyorsun?
 
Haberci

Haberci

Üye
O zaman hiçbir takımın sizi sevmemesinin nasıl bir gerekçesi olabilir ki? Demek ki ateş olmayan yerden duman çıkmadığı gibi bilinen birşeyler var ki bu insanlar da bu takımın başarılı olmasını istemiyor.Yani yolunda gitmeyen uygunsuz olan ama başedilemeyen bir durum söz konusu.Yoksa bu haftaki oynanan maç gibi oynayıp ta kazanan bir takıma kim ne diyebilir.Sanırım milletin çekemediği taraf oyun sahada oynanıyor ama farklı yerlerde de neticeler alınıyor skorlar belli oluyor.Tabii bunu yapanlar kadar yaptıranlar da suçlu ama alan da veren de memnun olduktan sonra önüne geçilemiyor...
 

yitik savaşçı

Üye
Aziz Bey&#39;in bencil ve ayrılıkçı tutumu tepki çekiyor. Federasyonu taraflı ilan edip karşısına alması, dayanışmayı temsil eden Kulüpler Birliği&#39;nden ayrılması bu tavırlarından bazıları... Aziz Bey kesinlikle ortak paydada buluşabilecek bir başkan değil. Fenerbahçe&#39;nin çıkarları için Türk futbolunun çıkarlarını hiçe sayabiliyor. Bu nedenle insanlara itici geliyor. Sadece ve sadece Fenerbahçe&#39;nin başarısı düşüncesi ve bu düşünce adına sürdürülen ayrılıkçı yaklaşımlar tepkiyi doğrudan Fenerbahçe&#39;ye yönlendiriyor.
 
Caine

Caine

Üye
tr de 2 takım varmışşşş. biri fb liler diğeride olamayanlar diyomuşşş. doğrudurrr arkadaşın dediği. evet türkiye cumhuriyeti içinde kendine cumhuriyet diyen bir takım ve taraftarları var. onların içindede gercek taraftarlar ve taraftarlıkla alakası olmayanlar var
bizler türkiye cumhuriyetinin fb dışında kalan 17 takımından birini destekliyoruz ve bununlada gurur duyuyoruzzz
 

perfectlover

Üye


Evet arkadaşımız biraz ağır bir yorum yapmış. Ancak Fenerbahçe&#39;yi sahada yenemeyenlerin masa başında ne tür işler peşinde koştuğunu da unutmayalım. Galatasaray Kulübü 4-0 lık yenilgiyi unutmuş Fenerbahçe&#39;yi Federasyona şikayet etme peşinde koşuyor. Bir taraftan da Trabzonspor&#39;a dua ediyor. Ama Cumartesi gecesi sahada Galatasaray vardı. Kendi işlerini kendileri görselerdi, başka takımlara dua etmek zorunda kalmayacaklardı. Yıldırım Demirören&#39;in açıklamaları hala hafızalarımızda. Fenerbahçe ve diğerleri yorumu biraz ağır bir yorumdur. Ama diğer takımların el ve sözbirliği etmişcesine aynı tip açıklamalarda bulunmasının yorumunu da sizlere bırakıyorum.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
&#39;Fenerbahçe Türkiye&#39;de neden sevilmiyor?&#39; bu soru yıllardır aynı.. Sorunun cevabı aslında biliniyor; &#39;Kendi kendine şımaranlar hiç bir zaman sevilmez..&#39;

Fenerbahçe&#39;nin de şımarıklığını herkes görüyor. Param var diye şımaran bir takım Fenerbahçe.

Türk Futbol Ligi&#39;nde hangi takım param var diye şımarmış hava atmış bir takım var mı Fenerbahçe&#39;den başka? Bir tanesini gösterin haydi.

Fenerbahçe&#39;nin şımardığını nerden biliyorsunuz diyeceksiniz şimdi. Yapılan kutlamalara bir bakın, sevincinizi değil, aldığınız başarıdan dolayı diğer takımları küçük düşürücü eylemlere bakınız. Galatasaray veya diğer takımlar hangi başarıları sonucu başka bir takımı küçük düşürücü eylemler yapmış? Taraftar yapmıştır mutlaka ama bir de futbolcularına bakın. Fenerbahçe&#39;nin giden sene şampişyonluk kutlamaları sırasında Tuncay&#39;ın ve diğer Fenerbahçeli futbolcuların ne yaptıklarını herkes gördü.. Peki bu şımarıklığı yapan bir takımın bir futbolcusunu gösterin bakalım. Lig tarihi boyunca bunu Fenerbahçeli futbolculardan başka yapan yok, bir futbolcu olarak da yapılmaması gerekenler bunlar. İşte Fenerbahçe bundan dolayı sevilmiyor, bu eylemler devam ettiği sürece de sevilmeyecektir..

Fenerbahçe&#39;nin Aziz Yıldırım başa geçmeden önceki dönemlerini herkes biliyor, Galatasaray&#39;ın bugünkü hâlinden farkı yoktu ekonomi olarak bunun yanında futbol liginde de başarısı yoktu.. Fakat o zamanlar Galatasaray&#39;ın elde ettiği başarıları da yine herkes biliyor. Peki, o zamanlar Galatasaraylı bir futbolcunun Fenerbahçe&#39;yi küçük düşürücü eylemelere katıldığını, onlara küfürlü tezahüratlarında destek verdiğini gören var mı? Ama bu güne bakıyoruz Fenerbahçe param var diye ortalıkta dört dönüyor, futbolcular şımarmış kutlamalar sırasında taraftarla beraber rakip takımlara ve diğer takımlara küfür ediyorlar. Bunlar şımarıklık ve terbiyesizlik kokan hareketler...

Fenerbahçe&#39;nin bugün kasasında duran para kadar borcu var, tam 102 Milyon Dolar. Fenerbahçe ismi duyulmuş yetenekli oyuncularına habire para bayılıyor, bayılsın hatta o futbolcuları Türkiye&#39;ye getirsin. Ben bir Türk spor fanatiği olarak o futbolcuların Türkiye&#39;de oynamasından gurur duyarım. Ama bunlar gerçekleştiriliyor diye şımarmamaları lazım.. O borçlar mutlaka bir gün Fenerbahçe&#39;nin karşısına çıkacak bakalım o zaman ne yapacaksınız. Acaba o zaman da Galatasaray&#39;ın şımarmasını mı bekleyeceksiniz.. Çok merak ediyorum.. Ama şunu bilinki Galatasaray şımarmaz, kanında var ne yapalım ...
 

perfectlover

Üye
UEFA Kupas&#305;&#39;n&#305; ald&#305;ktan sonra Türkiye&#39;de her tak&#305;m&#305; "Siz gidin annenizin liginde oynay&#305;n" diye a&#351;a&#287;&#305;lay&#305;c&#305; ve k&#305;r&#305;c&#305; ifadeleri kullanarak rencide eden, kendini ula&#351;&#305;lmaz gören, o güzel günlerin bir gün bitebilece&#287;ini unutup sa&#287;a sola bu laflar&#305; söyleyen, 4 sene &#351;ampiyonluk ya&#351;ad&#305;&#287;&#305; dönemin sonunda "Galatasaray&#39;a kar&#351;&#305; bir kutsal ittifak var" diyerek herkesi kar&#351;&#305;s&#305;na alan Galatasaray camias&#305;, &#351;imdi Fenerbahçe&#39;nin neden antipatik oldu&#287;undan bahsediyor. Ne kadar ilginç. Adama "önce dön geçmi&#351;te neler yapt&#305;&#287;&#305;na bak ve ders al" derler.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Galatasaray&#39;&#305;n böyle bir tutum sergilemedi&#287;ini, özellikle de "Siz gidin annenizin liginde oynay&#305;n" diye bir ifadeyi kullanmad&#305;&#287;&#305;n&#305; hepimiz biliyoruz ...

"Galatasaray&#39;a kar&#351;&#305; kutsal bir ittifak" söyleminin de gerçek olad&#305;&#287;&#305;n&#305; hepimiz biliyoruz. Zira öyle olsayd&#305; Galatasaray&#39;&#305;n elde etti&#287;i ba&#351;ar&#305;lardan dolay&#305; di&#287;er tak&#305;mlar tebrik etmezdi.

Ayr&#305;ca, kulland&#305;&#287;&#305;n son cümle Galatasaray&#39;&#305;n de&#287;il, Fenerbahçe&#39;nin yapt&#305;klar&#305;na hitafen gidiyor..
 

perfectlover

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Apr 24 2006, 03&#58;28 PM) [post=321817]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Galatasaray&#39;ın böyle bir tutum sergilemediğini, özellikle de "Siz gidin annenizin liginde oynayın" diye bir ifadeyi kullanmadığını hepimiz biliyoruz ...

"Galatasaray&#39;a karşı kutsal bir ittifak" söyleminin de gerçek oladığını hepimiz biliyoruz. Zira öyle olsaydı Galatasaray&#39;ın elde ettiği başarılardan dolayı diğer takımlar tebrik etmezdi.

Ayrıca, kullandığın son cümle Galatasaray&#39;ın değil, Fenerbahçe&#39;nin yaptıklarına hitafen gidiyor..
[/b][/quote]

Elbette hiçbir Galatasaray yöneticisi bu ifadeyi kullanmadı. Ama Galatasaray yorumu yapan spor yazarları söylüyordu bunu. Eğer bu gerçek değilse bu ifade kendiliğinden durup dururken mi ortaya çıktı?
Kutsal ittifak söylemini ise bizzat o dönemin başkanı Faruk Süren kullanmıştır. Koskoca Galatasaray başkanı böyle bir ifadeyi kullanmışsa buna da yok diyemezsin. O zamanlar Galatasaray ne kadar antipatik ise şu an Fenerbahçe de o kadar antipatik geliyor insanlara. Kolay değil üst üste üç sene aynı aynı takım şampiyon olacak (Fenerbahçe&#39;nin bu sezon da şampiyon olacağını varsayarak söylüyorum).
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Spor yazarlar&#305;n&#305;n söyledikleri tak&#305;m ad&#305;na geçerli say&#305;lmaz. Bundan önceki mesajlar&#305;mda bahsettiklerimi spor yazarlar&#305; de&#287;il; bizzat Fenerbahçe futbolcular&#305; gerçekle&#351;tiriyor.

O kutsal ittifak ifadesini Faruk Süren&#39;in söyledi&#287;ini ben hat&#305;rlam&#305;yorum, zira öyle bir &#351;ey söyleseydi UEFA kupas&#305;n&#305;n al&#305;ndamas&#305;n&#305;n ard&#305;ndan kendilerini tebrik eden kulüp ba&#351;kanlar&#305; Galatasaray&#39;&#305; tebrik etmez, arka ç&#305;kmazd&#305;.. Bugün de böyle, Fenerbahçe tak&#305;m&#305; ayn&#305; ifadeyi sürekli tekrarl&#305;yor, fakat onlar&#305; elde ettikleri ba&#351;ar&#305;lardan dolay&#305; kutlayan bir tak&#305;m yok(tu), taki hafta sonu Fenerbahçe&#39;nin Galatasaray&#39;&#305; 4-0 yendi&#287;i maça kadar. Maç sonunda Adnan Polat tak&#305;m&#305; ad&#305;na Fenerbahçe&#39;yi tebrik etmi&#351;ti hat&#305;rlarsan&#305;z. Peki Adnan Polat&#39;tan ba&#351;ka tebrik eden bir kulüp yöneticisi ç&#305;kt&#305; m&#305;?...
 

perfectlover

Üye
Elbette spor yazarlarının söyledikleri camiayı bağlamaz. Fakat Faruk Süren&#39;in kutsal ittifak ifadesini kullandığı doğrudur. Hatırlayan bir arkadaşına sorarsan doğrulayacaktır. Hatta haftalarca tartışması olmuştu. Yöneticiler birbirlerini elbette tebrik edeceklerdir. Bunu Fenerbahçe yöneticileri de yapmıştır. Hatta Ali Şen Galatasaray&#39;ın Kopenhagg&#39;daki UEFA Finalini seyretmeye gitmiş ve Galatasaraylı yöneticilerle birlikte aynı uçakla Türkiye&#39;ye dönmüştür.
 
ouSahin

ouSahin

Üye
cimbom şampion olursa bunda fedarasyon dahil türkiye ligindeki takımların katkısı var.. fenerbahçenin şampiyonlugunu çekemiiyenler çokkkkkk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
479
bilisimler
eZeL634
Cevap
20
Görüntüleme
2K
DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
493
DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
521
greenmile


Üst Alt