Tavşanlar suyu çok nadir içerler zaten marul falan sulu olduğu için yeter. Dışkısı çok evet ancak yeşillikle beslediğin için. Büyüdümü daha fena oluyor. Tavsiyem tavşan maması al o zaman o kadar pislemiyor hem o zaman suyuda daha fazla tüketir haftada 1 ya da 2 gün yeşillik ver ama.