tarayicida sürükle birak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
tarayicida sürükle birak
surukle birak ozelligini nasil kullanabilirim veya hangi tarayicida mevcut ? Simdiden tesekkurler

arkadaşlar sornumu uzun zaman önce hallettim buraya yazmayı unutmuşum ihtiyacı olan olabilir.
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...eb-browser-sekmeli-firefox-hesabi-447107.html
burdan sonedayın yaptığı qt tabanlı programı indiirn bizim telefon için uyumlu olan qt yi kurun ve gezingeni kurun güle güle kullanın arkadaşlar.
 
Tepkiler: orcusss

tasarimx

Üye
sürükle bırak derken anlayamadım ?
 
    Konu Sahibi
oyunda resmi tasimam lazimda yani itemi biliyomusun
 

matanist

Üye
Hangi oyunu oynuyorsun ki pek açıklama yapmamışsın??? Metin2 filan mı oynuyorsun yoksa
 

TheORCUN

Üye
Gladiatus olabilir itemi takacak veya çıkaracak galiba
 
dostm surukle birak yok die bliorum snde naptn be sampiyon
 

matanist

Üye
bence o oyun destegi ile alakali bir durum. yani oyun destekliyorsa ve telefon da oyuna destek veriyorsa neden olmasin
 

mucaht

Üye
usb fare takıp onunla deneyebilirsin. :P
 
fare de taksa ekranı sağa sola çekecek yine sürükleyemez
 

melgklay

Üye
ya arkadaş sanırım web tabanlı oyun oynuyo gayet normal oynanabilio ama maaalesef sürükle bırak yok!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...