TABLETİN DOKUNMATİK BOZULDU YARDIM

    Konu Sahibi
TABLETİN DOKUNMATİK BOZULDU YARDIM
TABLETİN ÜSTÜNE OTURDUM YANLIŞLIKLA EKRAN ÇATLADI HALİYLE DOKUNMATİKTE BOZULDU. BENİM SORUM ŞU ; BU NOTE 3 TEKİ TEK ELLE KULLANIM GİBİ BİR UYGULAMA YOKMUDUR EKRANI KIRIK YERE KADAR KÜÇÜLTSEM. YAPILAMAZ MI BÖYLE BİR UYGULAMA. TABLETE DOKUNAMAYINCA DA ZEVKİ ÇIKMIYOR. Bİ YARDIM EDİN ALLAH RIZASI İÇİN
 
Önemli değil geçmiş olsun bu arada
 
    Konu Sahibi
saol olmazsa satacam zaten
 
Nesi olmayacak ki ekran değişecek
Çok pahalı mı acaba
 
    Konu Sahibi
biraz araştırdım da piranha nın servisi 150 tl istedi değişim için zaten tabletin fiyatı o kadar. ben dokunmatik bozuk halde satmak istiyorum bakalım satabilecez mi
 
Servis harici yerlere sorsan
Hemen gözden çıkarma bence
 
    Konu Sahibi
pek te uğraşmak istemiyorum aslında öyle güzel de bi marka olmadığını anladım zaten. tableti ve telefonu satıp adam akıllı bir telefon almayı düşünüyorum.
 
İyi fikir aslında iki yarım yerine bir tam