tabletim polypad w10 a temple run oyunu açılmıyor acil yardım :(

Sponsorlu Bağlantılar

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
tabletim polypad w10 a temple run oyunu açılmıyor acil yardım :(
(tabletim polypad w10 a temple run oyunu açılmıyor acil yardım)



android sürüm 2.2 veya 2.3 tü sanırım oyun yuklenior açılıyor 5-10 saniye sonra siyah ekran ve kapanıyor bazı oyunlardada bu sorunu yaşıyorum bu sorunun çözümünü bilen acil yardım etsin lütfen! ................... :(

---------- Eklendi @ 19:08:56 ---------- Yazıldı @ 19:03:27 ----------

inş. çözüm bulurm çok sevdim oyunu:)
 


femtv

Üye
bende de bim pad var yani poly pad . Teplerun u açiyor. Hemde donma yok takılma yok.
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
bende de bim pad var yani poly pad . Teplerun u açiyor. Hemde donma yok takılma yok.


allah allah direkmi açıldı neden bende çalışmadı acaba


asphalt 6yı cayır cayır oynatıo emme temple runu oynatmıo

---------- Eklendi @ 21:40:07 ---------- Yazıldı @ 20:04:30 ----------

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisyagghhhhhnnnnnnn

---------- Eklendi @ 22:43:55 ---------- Yazıldı @ 21:40:07 ----------

ya neden kimse bakmıo allah aşkına
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
hoop

---------- Eklendi @ 13:33:37 ---------- Yazıldı @ 13:03:31 ----------

müdür
 

femtv

Üye
Başka yerden indirmeyi dene
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
denememiş olma ihtimalim varmı :S
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
yardıım
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
off :/
 

fırik

Üye
(tabletim polypad w10 a temple run oyunu açılmıyor acil yardım)



android sürüm 2.2 veya 2.3 tü sanırım oyun yuklenior açılıyor 5-10 saniye sonra siyah ekran ve kapanıyor bazı oyunlardada bu sorunu yaşıyorum bu sorunun çözümünü bilen acil yardım etsin lütfen! ................... :(

---------- Eklendi @ 19:08:56 ---------- Yazıldı @ 19:03:27 ----------

inş. çözüm bulurm çok sevdim oyunu:)

Dostum Ben de senin gibi sorunlar yaşıyorum oyunu açmamasının sebebi oyunu kaldırmaması değil (A9 işlemci, 512 Ram ve Mali 400 gayet yeterli) ama bazı oyunlarda böyle yapıyor tıklıyorum ekran kararıyor sonra oyundan atıyor.

Özellikle bunu ''Google Play Store'' market haricinde başka sitelerden veya marketlerden indirdiğin oyunlarda yapıyor. Ben mesela GTA 3 marketlerde paralı olduğu için başka bir siteden sd ve apk sini indirerek kurmaya çalıştım ama SD sini görmüyor ve oyunu yeniden Download etmeye çalışıyor. Ben de Download ettirdim ama bu seferde tam açılacakken ekran kararıyor ve oyundan atıyor. Aynısını NFS shift, Pes12 ve Fifa 12de de yaşadım bir türlü kuramadım bu oyunları galiba Tablet korsan yazılımlara karşı korumalı bu yüzden root gerekiyor heralde ama bu da aletin garanti kapsamından çıkması demek.

---------- Eklendi @ 16:51:28 ---------- Yazıldı @ 16:50:22 ----------

allah allah direkmi açıldı neden bende çalışmadı acaba


asphalt 6yı cayır cayır oynatıo emme temple runu oynatmıo

---------- Eklendi @ 21:40:07 ---------- Yazıldı @ 20:04:30 ----------

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisyagghhhhhnnnnnnn

---------- Eklendi @ 22:43:55 ---------- Yazıldı @ 21:40:07 ----------

ya neden kimse bakmıo allah aşkına

Peki sen Asphalt 6 yı nereden indirdin? Asphalt 5 olmasın o cayır cayır çalıştırdığı :)
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
kardeş asphalt 6 yı kurdum oynatıo ama 2.3 günceleme yapçan

---------- Eklendi @ 23:57:22 ---------- Yazıldı @ 23:50:20 ----------

dostum sana yardım etmeye çalışıyorum.
arkadaşım çok ozur dilerim oyun sinirlerimi tavana çıkarttı :/
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
Tüm oyunlar çalişio hemen hemen temple run ve bu tur deki oyunlar çlşmio

---------- Eklendi @ 11:20:17 ---------- Yazıldı @ 09:41:39 ----------

guncelle tableti asphalt 6 da oynatıo
 

fırik

Üye
Tüm oyunlar çalişio hemen hemen temple run ve bu tur deki oyunlar çlşmio

---------- Eklendi @ 11:20:17 ---------- Yazıldı @ 09:41:39 ----------

guncelle tableti asphalt 6 da oynatıo


GTA 3 dener misin? Ben bir türlü kuramadım ya benim tablet de 2.3.1 sürüme sahip yani güncel ama bir türlü SD dosyalı oyunları kuramadım.
 

femtv

Üye
Tüm oyunlar çalişio hemen hemen temple run ve bu tur deki oyunlar çlşmio

---------- Eklendi @ 11:20:17 ---------- Yazıldı @ 09:41:39 ----------

guncelle tableti asphalt 6 da oynatıo

nerden güncelliycez?
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
http://dl.dropbox.com/u/67224939/w10-EX.rar şu dosyayı indir

şuradada nasıl yapıldını anlatıo
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
 

needwar

Üye
benım bı sorunum var beyler polyped w10 kullanıyorum ve son gunlerde facebook a ınternet explorer den gıremıyorum .facebook a gırdığımde wep sayfası yok ,sıte geçici olarak arızalı yada başkabır adrese taşınmış olabılır dıyo.ne yapmam gerek ? yardımcı olursanız sevınırım.
 

fırik

Üye
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

Dostum link hata veriyor. Senin tabletin Android sürümü kaç ki, hem bildiğim kadarıyla W-10 için en son yayınlanmış sürüm Android 2.3.1 , zaten bim tabletlerinde bu mevcut??????
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
temple run !
 

tomarcık

Üye
    Konu Sahibi
beyler tabletim servis yolunda usb girişinde temasızlık var
 


Üst Alt