t20 maxiphone hakkında görüşler, tartışmalar, genel

Sponsorlu Bağlantılar

Burak

Üye
    Konu Sahibi
t20 maxiphone hakkında görüşler, tartışmalar, genel
t20 maxiphone reklamlarda bu aralar sıkça çıkmaya başladı. Güzel bir telefona benziyor, kredi kartı özelliği falan.
Sizlerinde goruslerınızı alalım.
 


Narutodth

Narutodth

Üye
aslında çok iyi telefon ama ben böyle operatör üretimi telefonlara soğuk ve ön yargılıyım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: brk38
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
aslında çok iyi telefon ama ben böyle operatör üretimi telefonlara soğuk ve ön yargılıyım :hmmm

ben de soğuğum.

Neyse cevap:
T10'a göre mükemmel bi cihaz. Bi kere görsellik yeter. Biraz kullandım hoşuma gitti. Androide yeni başlayanlara tavsiye :oke:
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
beyler böyle telefonlardan uzak durun ne de olsa çin malı telefonlar bunlar androidli olması sizi kandırmasın eğer android istiyorsanız siz yine en iyisi htc samsung lg gibi markalara bakın vodafone gençlere manyak kampanya yaptı faturalı genç avantaj tarifesinde olanlara ayda 10 liraya htc wilfire s veriyo gidin onu alın
 
rudeboytr

rudeboytr

Üye
Çin malı olmayan telefon var mı dostum :D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
Çin malı olmayan telefon var mı dostum :D
bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdır
 

nonamex

Üye
Türkiye'nin en büyük operatörünün kendi adıyla çıkardığı telefona kalitesiz diyorsunuz |-) Turkcell bunu sizden daha iyi düşünmüştür "kalitesini". Kendi adıyla telefon çıkartıyor sonuçta.
 
61semih

61semih

Üye
bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdır
:good:
Türkiye'nin en büyük operatörünün kendi adıyla çıkardığı telefona kalitesiz diyorsunuz |-) Turkcell bunu sizden daha iyi düşünmüştür "kalitesini". Kendi adıyla telefon çıkartıyor sonuçta.
:good:
 

baskurt85

Üye
selam. benim 5800ım bozulmuştu bende şimdi göz diktim bu telefona.
acaba film izlenebiliyormu? mesela smartmovie yükleyebilirmiyiz?
müzikçalar olarak kulaklık ile kullanılabiliyormu?
wirelessi güçlümü?
android oyunlarını rahat açıyormu?
internetten video izleniyormu? lere girerken takılıyormu?

bunları bilenler bi söylerse çok teşekkürler.
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Orta segment için iyi telefon denebilir
Ancak bütçesi olan 100 tl daha koyup ideos x5 i alması daha mantıklı olur
 
nalcam22

nalcam22

Üye
hawaidomuydu neydi onun x5 ini al t2 den daha iyi
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
Turkcell t serisini Vodafone'nun mobil cihazlarına karşılık vermek için piyasa sürdü.Sakın aldanıp almayın bu cihazları sonra pişman olursunuz.
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Ne alaka vodafone 945 mi diyeceksin özellikler ortada 420-450 tl arasında orta segment bir telefonu
Oyunları açar diye düşünüyorum içinde angry bırds normal yüklü olarak geliyor
Bana göre eksisi kamerada flash olmaması,o fiyata özelliklerin daha üstte tutulması gerekirdi
100 tl verip x5 almak harbi çok matıklı
 
futbol123

futbol123

Üye
dıştan güzel duruyor ama içini bilemiyorum
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
turcell romu olmasa alıncak tel
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdır

Turkcell slk değil kalitesini hiçe sayacak bi markayla çalışmaz.Zaten öyle bi amacı olsaydı tridentle çalışırdı.
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler arkadaslar
 
rudeboytr

rudeboytr

Üye
T20 nin üreticisi Huawei adlı bir firma aynı zamanda Huawei ideos X5in de üreticisi.Telefonu inceledim telefon oldukça güzel bir telefon performans olarak internet tarayıcısı olarak çok güzel bir cihaz bana göre tabi ki ;)
 


Üst Alt