aslında çok iyi telefon ama ben böyle operatör üretimi telefonlara soğuk ve ön yargılıyım![]()

bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdırÇin malı olmayan telefon var mı dostum![]()
bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdır

Türkiye'nin en büyük operatörünün kendi adıyla çıkardığı telefona kalitesiz diyorsunuzTurkcell bunu sizden daha iyi düşünmüştür "kalitesini". Kendi adıyla telefon çıkartıyor sonuçta.

bir telefonun çinde üretilmesi farklı çin e ait bi firmanın üretmesi farklı sonuçta telefonlar çinde üretiliosa sadece işçi maliyeti az olduğu için yoksa kalite açısından prensip aynıdır
kesinlikleOrta segment için iyi telefon denebilirAncak bütçesi olan 100 tl daha koyup ideos x5 i alması daha mantıklı olur

