T20 için GTAIII Buyrun. :)

Sponsorlu Bağlantılar

Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
T20 için GTAIII Buyrun. :)
Bildiğimiz gibi bir çok kişi T20 de GTAIII çalıştıramıyor. Forumda arkadaş vodafone 945 için koymuş ama oda T20 de sakat çıkarıyordu tabi normal yollardan. Öncelikle hemen hemen tüm romlarda denedim fakat Hepsinde ufak tefek kasmalar olup oyundan atmalar vardı.

Tek bir romda sorunsuz çalıştırabildim ve dünden beri hiç kasma olmadan oynuyorum görevleri bitirdim sayılır.


Önce CyanogenMod yükleyin sonra overclock ile 768mhz de stabil yapın.

+85 in üzerinde ram olmasına dikkat edin yoksa kasmalar olabiliyor.

Buradan Türkçe ve T20 için uyumlu olan apk dosyasını indirin;



Buradan ise SD Dosyasını indirin ( 95mb );




Data dosyası; SD kart Android>data içine.

Sonra oyuna girin gelen Türkçe çeviri uyarısına kabul et deyin ve indirme ekranı gelince geri tuşuna basın. Daha sonra ana sayfaya dönün ve bildirim çubuğundan oyuna tekrar girin. Bu kadar iyi oyunlar.


Buda benden görüntüler;







 
  • Beğen
Tepkiler: frk uzn ve Firew0rk


Utku

Utku

Üye
:D Birde app backup reinstall programı ile titanium backup dosyalarını sd karttaki titanium backup klasörüne atın sonra APBR ile gta 3 ü backup yapın sonra titanium backup klasöründeki apkyı backup yaptıktan sonra yükleyin.Titanium backup dosyaları ->
Not:App backup reinstall markette ücretsiz var indirebilirsiniz.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
:D Birde app backup reinstall programı ile titanium backup dosyalarını sd karttaki titanium backup klasörüne atın sonra APBR ile gta 3 ü backup yapın sonra titanium backup klasöründeki apkyı backup yaptıktan sonra yükleyin.Titanium backup dosyaları ->
Not:App backup reinstall markette ücretsiz var indirebilirsiniz.


Hiç gerek duymadım bu 3. günüm ve hala hiç kasmadı ve atmadı. :D
 

emrecntyrn

Üye
overclock bu yaptıktN SONRa bundan geri dönebilirmiyiz
 
vivianas

vivianas

Üye
Kardeş herşey güzelde ses yok :D
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Ses olduğu taktirde kasmalar oluyor. :D
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler. :)
 
krstom

krstom

Üye
kardesim selamun aleykum şimdi bu işlemci nasıl yükseltiliyor ben galaxy gio kullanıyorum nasıl yükseltebilirim bi yarımcı olursan kardesim sevinirim
 
vivianas

vivianas

Üye
kardesim selamun aleykum şimdi bu işlemci nasıl yükseltiliyor ben galaxy gio kullanıyorum nasıl yükseltebilirim bi yarımcı olursan kardesim sevinirim

Samsung Kies İ yüklüyorsun telefonunu pc ye baglıyorsun zaten Kies direk sana soruyo yeni sürüm var yüklimmi diyo oyle oyle.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
kardesim selamun aleykum şimdi bu işlemci nasıl yükseltiliyor ben galaxy gio kullanıyorum nasıl yükseltebilirim bi yarımcı olursan kardesim sevinirim

Bende samsung kiesden yükseltiliyor diye biliyorum zaten @vivianas arkadaşımız anlatmış. :)
 
krstom

krstom

Üye
hıı saolun arkadaslar eywallah
 
krstom

krstom

Üye
bide bu t20 oyunlarda falan çok kasıyormu benim yeğene alıcamda telefonda en çok oyun oynuyor kerata ona göre kasarsa falan bidaha uğraşmıyayım bi yardım edermisiniz
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Oynayacağı oyunlara bağlı. Çoğu oyunu kaldırıyor, oyun ihtiyacını giderir.
 
krstom

krstom

Üye
kardesim sen ne tür oyunları kaldırmaz diyorsun bi isim verirmisin
 

omer1233_

Üye
sen bunu t20de denedin mi
 


Üst Alt