Haber Symdroid Gelistirme Bitmis

    Konu Sahibi
Symdroid Gelistirme Bitmis


alex bey ole diyor oyun uygulama falan onerin demishala video yok ama
 
Hy!I'm a hungarian teenager doing
parkour,dancing and devoloping for many
platform.

Macar bi ergenmiş bu Alex
 
    Konu Sahibi
aynen ya yapti mi yoksa bizi mi yiyo oda belli degilteenage alex
 
    Konu Sahibi
insallah yapmistir diyelim emre aktas da zaten bitirdi demisti gercek gibi duruyo ama iste
 
Benimki verimli olmaz zaten yararsa sana yarar
 

Pikkaccu

Üye
Alex bizi trollüyorsa Macaristan'a çıkarma yaparız
 
Tepkiler: f299, Neagf, ellimin kori ve 2 diğerleri

Emre

Üye
insallah yapmistir diyelim emre aktas da zaten bitirdi demisti gercek gibi duruyo ama iste
ya hayır nokiadan Yardım istedi O da Baktı nokia bana yardım Ettmez Diye Simdi Hapı Yutu O kadar İnsan Var ne olacak Simdi ?
 
    Konu Sahibi
ya hayır nokiadan Yardım istedi O da Baktı nokia bana yardım Ettmez Diye Simdi Hapı Yutu O kadar İnsan Var ne olacak Simdi ?
valla kendi daha bitmeden duyurdu ben olsam en azinda 2-3 dandik bisiy yapana kadar yapiyorum bile demezdim.bakcaz artik ak mi kara miblogun developer kismina yeni bir co developer buldugunu yazmis hizlu bir sekilde calisip demo release yapacaklarmis en hizli seklide(cunku bu versiyondan demo bile cikmamis)
 
Tepkiler: blmadmemre

Emre

Üye
14 yaşındaki Çocuk Ne anlar C++ dilinden Çok Merak ettim
 
    Konu Sahibi
merak ya bnm o yaslardeyken bi arkadas ufak tefek seyler yaziodu .ama c++ mi falan hic bilmiom bu zor bir dil mi ki
 
    Konu Sahibi
bnm hic bilgim yok bu konularda ondan sordum
 

Emre

Üye
Kardeş Mustafa Abi'nin Dediği Gibi Uygulama Piyasada Olduğu Zaman Yapın Bu işi Simdi İnsanları kandırmaya Ne hacet Var
 
aceba sys/bin .exe dosyaları yerine ne koydu
Alex bizi trollüyorsa Macaristan'a çıkarma yaparız
2. Kolorduya ne olur ne olmaz hazırlık laplarını emrettim yaplarını zonaamanlarda yazım hatasını çok yapmaya başladımson zamanılardayı blie yazamamışım
 
merak ya bnm o yaslardeyken bi arkadas ufak tefek seyler yaziodu .ama c++ mi falan hic bilmiom bu zor bir dil mi ki
Öğrenilmesi en kolay dil c dir c++ ve c# olarak ikiye ayrılır c# kalıplardan oluşur ezberledin mi çatır çatır dizer gidersin c++ biraz daha gayret gerektirir dahaişlevseldir bende biraz c biliyorum
 

marist

Üye
Hiç beklentim yok bundan.
 

Emre

Üye
Symbian'ı Zaten Nokia Öldürdü
pek Birşey Çıkmaz Bu projeden
Adam Sonuçta Babasının Hayrına
yapmıyor Bu işi Alex Dedi Pek
fazla Yüksek Apk Açmıyor Dedi
Yani Çıksa'da Düşük Apk Açar Ancak.
 
    Konu Sahibi
Öğrenilmesi en kolay dil c dir c++ ve c# olarak ikiye ayrılır c# kalıplardan oluşur ezberledin mi çatır çatır dizer gidersin c++ biraz daha gayret gerektirir dahaişlevseldir bende biraz c biliyorum
symbian bu dili mi kullaniyor peki ?
olsun ya ppsspp de oyle idi ilk basta fakat simdi cok iyi bazi oyunlarda yine lag oluyo fakat bugun monster jam oyununu oynadim cok az kasio rahat oynaniyooyun hem 3d hemde araba giderken toz cikario falan 200mb
 
ya cahil sürüsü toplanmış bilmemek değil öğrenmemek ayıp yıl olmuş 2013 hala c mi c++ mi symdroid çıkacak mı tartışması yapıyorsunuz. siteye girip incelerseniz zaten aptalın tekinin insanları kandırmak için uğraştığını anlarsınız. bak Ppsspp, adamlar çok güzel çalışıyorlar bağış bile yapardım kredi kartı olsa. site isminden bile fake olduğu anlaşılıyor yahu
 
Tepkiler: arslanla ve RetaXter