symbiantürkiye buları dedi symbian belle future pack vs android

Sponsorlu Bağlantılar

Dampierre

Dampierre

Üye
bunlar teorikte, pratikte herşey farklı
 


Uqur5445

Üye
1.nesil desen daha i olur
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
kırpılacak gelecek derken kırpma nasıl olacak nelerden kısacaklar onu da merak ediyorum..olursa tabi..
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
kırpılacak gelecek derken kırpma nasıl olacak nelerden kısacaklar onu da merak ediyorum..olursa tabi..

Dolby ve tarayıcı kesin gelecek ama gerisini bilmiyorum.Açıklama öyleydi.Carla için bunlar söylenmişti.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ne pratiği ne teoriği matematiksel bişey var ortada pratik teoritik diye ayırmaya gerek yok
 
Polymath

Polymath

Üye
E peki Sym3 Gerçekten çok iyiyse Androidten neden Nokia Sym3 Ten vazgeçiyor. Yada öyle deniliyor. Neden uygulama oyun eksikliği yaşıyoruz? Ayrıca Merak ettiğim bir konu ise. Nokia Sym3 Ten desteğini çekecek demişti sanırım bazı arkadaşlar forumda gördüm. DEsteğini çekecekse neden Nokia 808 purewievi Sym3 belle Fp1 ile çıkardı. NEden Win değil? Kafam karıştı :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
symbianın adi degışiyor nokia belle ,carla,donna,vs olarak adlandırılacak ne zaman symbian adını kaldırır onu bilemeyız.uygulama bolluguna gelınce 1 milyon uygulama olsa ne olacak hepsini yükleyecekmiyiz
 
Polymath

Polymath

Üye
symbianın adi degışiyor nokia belle ,carla,donna,vs olarak adlandırılacak ne zaman symbian adını kaldırır onu bilemeyız.uygulama bolluguna gelınce 1 milyon uygulama olsa ne olacak hepsini yükleyecekmiyiz


Hepsini tabiki yükleyecek değiliz. Ama Var olanlardada işe yaramaz..işe yarar bir uygulama eğlenceli birşey yok. Olsada hepsi Tıırıkk.. Hd oyun diyoruz. ARkadaşlar Androiddenki oyunlarla kıyaslanamaz bolluğu diyorlar nokia ile. GErçekten öyle.. Akıllı telefon alıyoruz ama hakkınıda almak istiyoruz açıkcası. Android tellerdeki uygulamaları oyunları görünce kıskanmamak elde değil açıkcası..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kardeş ozamn androidli telefon alıcan
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ya bide yok android iyi soyle uygulama çok oyun çok deli oluyom ya bilader uygulama oyun için aldıysan telefonu iyi araştırman lazım ve zaten ole bir telefona 1200 tlden aşaaqı bulamasssın şahsen bn telefonda pek fazla oyun sevmem bi pes 2011 bide fruit ninja var yetiyor :D
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ıhtıyacına ve beklentilerine göre cihaz alacaksın tabii bütçe açık vermezse:)
 
catdog136

catdog136

Üye
ya bide yok android iyi soyle uygulama çok oyun çok deli oluyom ya bilader uygulama oyun için aldıysan telefonu iyi araştırman lazım ve zaten ole bir telefona 1200 tlden aşaaqı bulamasssın şahsen bn telefonda pek fazla oyun sevmem bi pes 2011 bide fruit ninja var yetiyor :D

katılıyorum. oyun için telefon mu alınır? Oyun oynayacaksan ps vita al bu kadar pahalı telefon alacağına.. Saçma işte..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar herkes keyfine göre zevkine göre telefon alır önemli olan aldıgınız cihazın fanatigi olmayın keyfini çıkarın
 
PriZm

PriZm

Üye


katılıyorum. oyun için telefon mu alınır? Oyun oynayacaksan ps vita al bu kadar pahalı telefon alacağına.. Saçma işte..
şimdi birisi karşına çıkıp "kamera için telefonmu alınır" derse ne dersin? o zaman bu da saçma olmazmı?
 
  • Beğen
Tepkiler: ultraslan_66
Del Rey

Del Rey

Üye




Erdem eğer buralardaysan şu yazını düzelt. tonla bilgi yanlışı var.
1) symbian yıllardır işlemciyi ve bataryayı verimli kullanıyor
2) uygulamalar hızlı işlemcili android cihazlarda daha hızlı çalışıyor.
3) android 4.0'da donanım hızlandırma mevcut. meego ios symbian kadar verimli olmasa da iyi iş görüyor.
4) işlemci arm 11 olduğu için cihaz hızlı olsa da internet performansı kötü. üstelik 1.6 ghz çift çekirdek performansını hiç vermez. bir kere broadcom gpu'lu nokialarda gpu işlemciden bağımsız çalışıyor yani yonga seti yok.

6)symbian, 9.1 sürümünden itibaren virüs olayını bitirdi. virüs falan yok cihazlarda. virüs buldğunu iddia eden antivirüs programları kandırmacadan başka birşey değil. bilgisayar telefon hafızasında virüs bulursa zaten o bilgisayar virüsüdür symbian değil. zararlı program ise hiç yoktur. telefonda sorunlara neden olan bazı programlar var ancak bunlar ya uyumsuzluktan ya da düzgün yazılmamasından kaynaklanıyor programın.

8)gerçek çoklu görev yönetimi ilk symbian s60 cihazından beri var. sadece symbian belle'de daha iyi optimize edildi. windows'dakinden kastın nedir? zaten öyle. feature pack 1'de ekstradan daha güzel bir çoklu görev ekranı eklendi.
[video=youtube;3QSvJh3NauQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3QSvJh3NauQ[/video]


1 - 6 - 8 - Bir dakika şöyle bir yanlış anlaşılma var, Nokia Belle FP1 ile gelen özelliklerin hangisini Android ile kıyaslayayım? Nokia Belle FP1 sürümündeki tüm özelliklerle kıyasladım; buna da her türlü özellik giriyor, öncekiler de şimdi gelen de.

2 - Sistem ile kıyasladığımdan dolayı eşit donanıma sahip cihazlarda Dalvik VM ile uygulama performansı da düşüyor, hızı da.

3 - Doğru ICS'teki GPU hızlandırma desteğini unutmuşum. Bu konuda teşekkürler :) :tşk:

4 - Nokia 808 ile Galaxy S + karşılaştırılabilir derim ben. Symbian hem GPU'ya hem de CPU'ya aynı anda erişebilir, ikisinin de RAM'ini aynı anda kullanabilir. Sanırsam Android cihazların GPU'larında özel RAM mevcut değil. Bu arada 808'i denemeni öneririm. 603'ü kullandığımızda Symbian'a birşeyler olmuş, uçuyor diyorduk ya 808 bunların da çok üstünde performans veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Anußis

Anußis

Üye
Gelirse gelir gelmezsede gelmesin önemli değil Lumiaları bekliyorum bende n8i satıp symbianı bırakacagım ancak nokiayı bırakmaya pek niyetim yok :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
erdem ics nin çok çok aşırı br şekilde hatta düzeltidiğini söyleyebilirim istersen gsmarenaya gir ics li sgs2 nin benchmark sonuçlarını gör
 


Üst Alt