Symbian'dan Android'e...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wratH!

Üye
Ben de sıkıldım n8 den severek kullanıyordum ama üstdüzey androidler görünce istiyor insan. Ben S3 te karar kıldım. N8 den sonra gibi gelecek. N8 in tek üstün yanı kamerası ama idare edeceğiz artık. Ama muazzam telefon s3 beş para etmez diyen arkadaş neye dayanarak söyledi bilmiyorum. Ayrıca otgsi de var hdmi çıkışı da
 
    Konu Sahibi
Aynen hiçbir yenilik göremiyorum.Sadece beklemekle olmuyo kardeş.Symbianda bir ilerleme yok bence.Android'e hergün yeni birşeyler çıkıyor.Sadece oyun değil bütün firmalar androide çalışıyo sanki.Symbian artık unutuldu gibi.Ben nokia'yı kötülemiyorum.Sadece işletim sistemini bir türlü geliştiremediler.Eminimki benim gibi düşünen çok kişi vardır bu forumda.

- - - Eklendi - - -

Telefoncuya gittim N8 imin ne kadar yaptığığını sordum.Daha garantisi bitmemiş.Adam bana ne dese "bu telefon artık takos oldu." ne kadar eder dedim bana en fazla 300 veririm dedi.Bu kadar değersiz olmuş meğerse haberim yok.Artık telefoncuların bile camekanlarında nokia görmek zor.Hep samsung,htc,sony yani androidli cihazlar.Bi bakın sizde bana hak vericeksiniz.Bazı arkadaşkarımız symbianı ayakta tutalım diye uğraşıyorlar.Hepsinin eline sağlık ama nereye kadar.Symbianın sonu geliyor bence sizce?
 
Tepkiler: mesut1979
Yakında burda benden ve birkaç arkadaş dışında kimse kalmayacak heralde
 

Mobilator

Emekli Yönetici

bence başka bir yerede sor fiyat az bence.

ayrıcada burda konuşanları çok dikkate alma bence. telefonda oyundan ne anlıyorsunuz demiş biri. ama bi modern combat 3'ü versen eline 3 saat kapatmadan oynar. biride yazmış 30 oyun var neyinize yetmiyor diye. adam buraya gelse 30 oyunu bir saat aramayla bulur sadece. yani bu adam açgözlü biri değil.
telefonda oyunu çok severim öyleki laptop alacaktım one x aldım. şu grafiklere baksana bi:
www.youtube.com/watch?gl=US&hl=en&client=mv-google&v=INkLEzP9Pdw&nomobile=1
 

61semih

Üye
hepinizz oyun canavarı çıktınız. alın bir psp kurtulun artık. hayırlı olsun androidin. umarım onlada bu kadar iyi foto çekersin usb bağlarsın hdmı ile tv ye bağlarsın

aslında haklısın androidli telefonlar berbat fotograf cekıyor hdmı ile tv ye bağlanmıyor

bakmanı tavsıye ederım,neler bağlanıyormuş
Samsung Galaxy S III’e herşeyi bağlayabilirsiniz. Bu akıllı telefon inanılmaz!


[video=youtube;giJXF5pIITc]http://www.youtube.com/watch?v=giJXF5pIITc[/video]

usb Ont he go da yok zaten,

ne oyun meraklısı cıktınız dıyorsun psp al dıyorsun ama fotoğrafı övüyorsun ozaman adama derlerki al bi foto makinesi,

bi bitmediniz ya.
 

musam

Üye


kardeş android'i gerçekten güzel açıklamışsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...