Symbian'da quake 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uribaju

Üye
bende oynadım ama yönlerde sorun var bi ekran klavyesi yapsalar tadından yenmez
 
bu oyunu telefona klavye bağlayıp öyle oynayacaksınız başka türlü keyfi çıkmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...