basıp bırakmayacaksın basılı tutacaksınbenim telefonum 6300 güvenlik kodunu unuttum ve tulardada güvenlik var hiç bi işlem yapamıorum tel kapalıyken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak yaptım ama hiç bişey olmadı sorun devam ediyoo yardım edin lütfen
