Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

Muzaf232

Üye
Emeğine sağlık dostum
 


gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Telefonuma hard format attım ve yığın hafızayı biçimlendirdim.. Bunları yaptıktan sonra telefondan wifi ile internete bağlanamaz oldum lütfen bir çare bulun bağlanmaya çalıştığımda "WLAN:Wlan bağlantısı zaten kullanılıyor. Kapatın ve tekrar deneyin. " uyarısını alıyorum.. Lütfen yardım edin ne yapabilirim.. Telefon: N81 8GB

--------------- Ekleme ---------------

Sorunu çözdüm...
 

mucak

Üye
çok tşk kardeş şuan ihtiyacım yok ama belki olur yinede saol paylaşımın için :)
 

zalgiris

Üye
Bana bir yardım lütfen..

Nokia 3230 telefonuma format atmam gerekiyor. Çöktü sanırım. Tlf açılıp kapanıyor hemen. Ancak rehberimi mutlaka kurtarmam gerekiyor. ne yapmalıyım?
 

adnan74

Üye
olmuyor
 
cashuwa

cashuwa

Üye
n97 de işe yaramadı yada benim telde sorun var
önce aramarı kapat diyor
arama falan çalışan dosya da yok neden böyle yazıyor anlamadım
 

akbaba02

Üye
Peki oraya yazılan ımeı numaraları klonlanmıyor mu? Veya bi sorun çıkmaz değil mi

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada 5 haneli beklerken daha fazla çıktı o ne işe yarıyor
 

oguzozogul

Üye
İnternetten yani nokianın sitesinden atmanızı tavsiye etmem arkadaşlar.
 

huramiral

Üye
Telefonuma hard format attım ve yığın hafızayı biçimlendirdim.. Bunları yaptıktan sonra telefondan wifi ile internete bağlanamaz oldum lütfen bir çare bulun bağlanmaya çalıştığımda "WLAN:Wlan bağlantısı zaten kullanılıyor. Kapatın ve tekrar deneyin. " uyarısını alıyorum.. Lütfen yardım edin ne yapabilirim.. Telefon: N81 8GB

--------------- Ekleme ---------------

Sorunu çözdüm...

nasıl çözdüğünü anlatsaydında faydalı olurdu
 
p-siko-ahmo

p-siko-ahmo

Üye
:):) yav kardeş çok teşekkür ederim sen bir dahisin...
 

huramiral

Üye
yeni konu açmaktan sa bende buraya yazayım belki benim gibi bir arayıp da bulamayan faydalanır. benim n96 da giden mesajlar klasöründe iki adet ERTELENDİ şeklinde gözüken gönderilememiş multimedya mesajlar duruyordu. pc suite ile bunları klasörden silmeye çalışsam bile bir türlü silinmiyordu. Ne yaptı isem malesef silinmedi. en sonunda burada gördüğüm şekilde soft format attım ve nihayet mesajlar gitti. teşekkürler.
 

kadirevis

Üye
bende olmuyo bu ya yapamadım
 
B4H4DIR

B4H4DIR

Üye
sagollasın abı cok tesekkur
 

veysveysveys

Üye
peki bende nokia 5800 var hard formatı nasıl atacağım, tuş takımı olmadığı için nasıl basacağım o tuşlara. Birde yeni yazılım yükledikten sonra örneğin "v31" format atmak faydalımıdır teşekkürler.
 

kopuq1

Üye
eywallahh cokk yardımcı olsunn allah razı olsunn
 
ybh901

ybh901

Üye
Bu yararlı bilgiler için Teşekkürler.
 

lazrahil53

Üye
yaaa olmuyo olmuyoo hiçbii olmuyoo :S :S 6300 teefon ama hiçbiri çözemiyo güvenlik kodu unutuldu format atamıyoruz yaa :S
 

lıghtnıng

Üye
saol be abi
 
Godfather

Godfather

Üye
teşekkürler teşekkürler
 
savas_ankara

savas_ankara

Üye
Paylaşım içi teşekkürler, çok işime yaradı...
 


Üst Alt