Telefonuma hard format attım ve yığın hafızayı biçimlendirdim.. Bunları yaptıktan sonra telefondan wifi ile internete bağlanamaz oldum lütfen bir çare bulun bağlanmaya çalıştığımda "WLAN:Wlan bağlantısı zaten kullanılıyor. Kapatın ve tekrar deneyin. " uyarısını alıyorum.. Lütfen yardım edin ne yapabilirim.. Telefon: N81 8GB
--------------- Ekleme ---------------
Sorunu çözdüm...
