Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

fbgenc1907

Üye
bilgi nerde yaw ?
 


salvador106

salvador106

Üye
2 haftadan berı telefona bsy atamıodum cok tsk ederim emegine sağlık
 

can_1912

Üye



Admin bu siteye girilmiyor. Yardım ederseniz sevnirim

--------------- Ekleme ---------------

Bide *#7370# bunu yazdğmda bişey çıkmıyor :/
 

nazar bugubay

Üye
selamun Aleykum arkadaşlar ben nokia E72 mi turkçeleştirmek için butun resimli açıklamadan gidiordum sonra işlemi yaparken telefonum bir kapandı şimdi hiç açılmıyor ...
AyRICa HARD FORMAT ATIYORUM OLMUYOR. SHIFT+SPACE+DELETE+SWITCH ON TUSHLARINA BASILI TUTARAK YAPIORUM EKRAN KAPKARA SADCE ARADA BİR TİTRİYOR AMA AÇILMIYOR.

LUTFEN YARDIM EDİN.TELEFONUM GÖÇTÜ GALİBA.

lutfen yardımcı olun..
ne yapmam gerek..
saygılar
 
mkavko

mkavko

Üye
Ya bu 6300 da da olur mu?
 

ilkay_52

Üye
Ustam E72de hard format yemiyor telefon normal açılıyor en az 10 kez denedim olmadı yardım edebilir misiniz
 

vefasiz37

Üye
merhaba,

Nokia 3110c telefonum el sıkışma ekranı geçtikten sonra kapanıyor ve açılmıyor. Bu dediğiniz yöntemle Hard format atmayı denedim ama hiçbir değişiklik olmadı. Nokia 3110c kapalı iken kablo ile bilgisayara bağlayıp format atmaz mıyız? NSS ile denedim kapalı iken telefonu görmüyor.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler.
 

killstar

Üye
Denedim siteyi. Bi kod çıktı onu yazdım fakat yine kod hatası dedi. :S kodu untmştm ve telefonu kapattım bi dahada açamadım pin kodunu giriyorum kilit kodu istiyor onu da bilmyorum yani unuttm.. Lütfen yardım edin :S
 
slymn60

slymn60

Üye
telefon kapalı ama o formülü yapıyorum olmuyo
 

noexit41

Üye
Symbian işletim sistemine sahip telefonlarda

"soft format"
ve
"hard format"

olmak üzere 2 çeşit format işlemi vardır.

1) Soft Format

Eğer telefonunuz sürekli sistem hataları veriyorsa, istem dışı kapanıp açılıyorsa, yüklemiş olduğunuz uygulamalar normal dışı çalışıyor yada hiç çalışmıyorsa vs.. Telefonunuza soft format atarak telefonunuzu ilk aldığınız zaman ki ayarlara geri çevirebilirsiniz. Soft format fabrika ayarlarına dön gibi değildir. Fabrika ayarlarına dön yapıldığında sadece profiller orjinal ayarlara dönmektedir. Ancak format attığınızda telefonunuzun hafızasındaki herşey silinecek. Telefon defteri, mesajlar, erişim noktaları...

Format Yöntemi: Telefon açık iken *#7370# yazın. Ekrana "Tüm orjinal ayarlar geri yüklensin mi? Telefon kapanıp açılacak" uyarısı gelecektir. Evet seçeneğini seçtikden sonra güvenlik kodunu girerek format işlemini tamamlayın. Ortalama format süresi 2 dakidadır.



2) Hard Format

Eğer telefonunuz hiç açılmıyorsa veya güvenlik kodunuzu bilmiyorsanız hard format atarak telefonunuzu tekrar aktif hale getirebilirsiniz.

Format Yöntemi: Telefon kapalı iken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak format işlemini yapabilirsiniz.

Not: Bu işlemleri yapmadan önce bataryanızın en az yarısının dolu olmasına dikkat ediniz...


Arkadaşlar Nokia Güvenlik Kodu'nu unuttunuz yada bilmiyorsunuz

Gelin beraber bu kodu bulalım


Bu siteye giriyorsunuz

Ve telefonunuzun IMEI NO 'su nu yazıyorsunuz

IMEI NO'yu *#06# yazarakta öğrenebilirsiniz.

Sonra o sitedeki alana IMEI NO 'yu giriyoruz ve Generete diyoruz...

Karşınıza çıkan kod sizin telefonunuzun Güvenlik Kodu'dur

Test Edilip Onaylandı

Saygılar..



Emeğine SağLıkda Güvenlik Kodu Dogru vermıo Lınk ?? AciL Lazim !!
 
deeppit

deeppit

Üye
merhaba,

Nokia 3110c telefonum el sıkışma ekranı geçtikten sonra kapanıyor ve açılmıyor. Bu dediğiniz yöntemle Hard format atmayı denedim ama hiçbir değişiklik olmadı. Nokia 3110c kapalı iken kablo ile bilgisayara bağlayıp format atmaz mıyız? NSS ile denedim kapalı iken telefonu görmüyor.

Şimdiden teşekkür ederim.


aynı sorun var acaba sorununuz çözüldümü :off:
 

renkli_kale

Üye
arkadaşlar, c5-00 telefonda *+3+... kombinasyonu olmuyor. Telefonun ayrıca bir kapatma tuşu yok. Konuşmayı kapatma (Kırmızı Ahize) tuşu ile de olmuyor. Var mı yöntemi. Diğer konu, format attıktan sonra işletim sistemi de default haline mi gelmiş oluyor. Yeniden mi kurmak lazım?
 

opakk

Üye
Symbian işletim sistemine sahip telefonlarda

"soft format"
ve
"hard format"

olmak üzere 2 çeşit format işlemi vardır.

1) Soft Format

Eğer telefonunuz sürekli sistem hataları veriyorsa, istem dışı kapanıp açılıyorsa, yüklemiş olduğunuz uygulamalar normal dışı çalışıyor yada hiç çalışmıyorsa vs.. Telefonunuza soft format atarak telefonunuzu ilk aldığınız zaman ki ayarlara geri çevirebilirsiniz. Soft format fabrika ayarlarına dön gibi değildir. Fabrika ayarlarına dön yapıldığında sadece profiller orjinal ayarlara dönmektedir. Ancak format attığınızda telefonunuzun hafızasındaki herşey silinecek. Telefon defteri, mesajlar, erişim noktaları...

Format Yöntemi: Telefon açık iken *#7370# yazın. Ekrana "Tüm orjinal ayarlar geri yüklensin mi? Telefon kapanıp açılacak" uyarısı gelecektir. Evet seçeneğini seçtikden sonra güvenlik kodunu girerek format işlemini tamamlayın. Ortalama format süresi 2 dakidadır.



2) Hard Format

Eğer telefonunuz hiç açılmıyorsa veya güvenlik kodunuzu bilmiyorsanız hard format atarak telefonunuzu tekrar aktif hale getirebilirsiniz.

Format Yöntemi: Telefon kapalı iken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak format işlemini yapabilirsiniz.

Not: Bu işlemleri yapmadan önce bataryanızın en az yarısının dolu olmasına dikkat ediniz...


Arkadaşlar Nokia Güvenlik Kodu'nu unuttunuz yada bilmiyorsunuz

Gelin beraber bu kodu bulalım


Bu siteye giriyorsunuz

Ve telefonunuzun IMEI NO 'su nu yazıyorsunuz

IMEI NO'yu *#06# yazarakta öğrenebilirsiniz.

Sonra o sitedeki alana IMEI NO 'yu giriyoruz ve Generete diyoruz...

Karşınıza çıkan kod sizin telefonunuzun Güvenlik Kodu'dur

Test Edilip Onaylandı

Saygılar..


Selamlar, yukaridakileri uyguladim, telefonun ışıği yanip sönüyor.şarza takılı olarak yaptim bu işlevi.daha baska neler yapabilirm.bir de ne kadar süreli basmam lazim bu dört tuşa?
 

miirel

Üye
imei no sunu nereye yazıcam ya :S
 
junkys

junkys

Üye
Link ölü:()
 

mdogular

Üye
bende c3 var ve bir türlü gormat atmadım bilgisi olan varmı güvenlik kodunu unuttum ve verdiğiniz sitedeki güvenlik kodu nasıl kullanılıyor
 
mayrock

mayrock

Üye
eline sağlık
 

gevdan

Üye
BENİM TELEFONUMDA OLMADI YANLIŞ KOD VERİYOR:nono:

--------------- Ekleme ---------------

Nss programı telefonumu görmuyor
 

tmacomer

Üye
benim telefon N95 IMEI numarasını yazıyorum güvnlik kodunu bulamıyo
 


Üst Alt