SymPsion
Üye
Aslında bu tarz istemcilerde J2me dahil hepsi kullanılıyor. Ama Symbian'a yeniyseniz. Qt yada J2me daha iyi gibi. Merak ettiğiniz sorular varsa yazın bana onları arkadaşıma da sorayım. O bu konuda çok daha iyi. Aktif bir kaç Symbian geliştiricisi den biridir kendisi.ne bileyim 3rd pary clientler falan
