Symbian for TR FİNAL [01.04.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

AngvanLee

AngvanLee

Üye
Foto editörü ben kaldırdım dostum. Orijinal udayı atarak geri getirebilirsin.

Güç tasarrufunu da yeni güncellemede çözülmüş olarak yayınlıycam.

orjinali atarsam senin sildiğin dosyalar falanda geri gelir ne önerirsin bana ?
ayrı bir sis olarak bulamam mı
 


deadlydesire

deadlydesire

Üye
kardeş bide pdf ve office dosyalarını açmak için program atablir misin yada sis versen?
 

jakobs21

Üye
ya yeni güncellemede video ve foto düzenleyiciyide atarmısın yada onların sis dosyası varsa verirmisn
 

Genc wair

Üye
kardesim,iste bu moddan qt-ni cikarip paylasarsiniz,cok sevinirim
 

Plesk234

Üye
güncelleme ne zaman gelir kardeş
 

Genc wair

Üye
tesekkur ederim kardesim,rica ediyom symbian for tr modunun benim icin qt olmayanini yayinlardiniz,onceden cok tesekkur
 
bjkmert45

bjkmert45

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme ne zaman gelir kardeş

Kesin bir tarih vermek istemiyorum kardeşim. Ama yazılım bitti tamamen sorunsuz. Sadece temada sıkıntı çekiyorum. CORE a sığmıyor. Bende bi abimizden rica ettim yardım edecek cevap bekliyorum ondan.


- - - Eklendi - - -

tesekkur ederim kardesim,rica ediyom symbian for tr modunun benim icin qt olmayanini yayinlardiniz,onceden cok tesekkur

Tamam kardeşim söz senin için paylaşıcam. :)
 

Genc wair

Üye
sabirsizlikla bekliyorum,kardes

- - - Eklendi - - -

he birde kardesim,bu modda cekilen videolar video klasorunde gozukmuyor,sunada bi el atsan.. :)
 

Plesk234

Üye
tmm kardes. Temada nasıl bi degişiklik var
 

Genc wair

Üye
simdiki modda tema calisiyor,symbian for tr super moddu,qt olmasa))sabirsizlikla bekliyorum,ben Azerbaycandan yaziyom)
 
bjkmert45

bjkmert45

Üye
    Konu Sahibi
sabirsizlikla bekliyorum,kardes

- - - Eklendi - - -

he birde kardesim,bu modda cekilen videolar video klasorunde gozukmuyor,sunada bi el atsan.. :)

Kardeşim o normalde de zaten DCİM klasörüne atar.


- - - Eklendi - - -

tmm kardes. Temada nasıl bi degişiklik var

Hataları tamamen düzeltildi ve düzgün bir tema arayışı içerisindeyim. Çok güzel temalar var ama boyutları büyük oldugu için olmuyor artık bakıcaz bir çaresine.


- - - Eklendi - - -

simdiki modda tema calisiyor,symbian for tr super moddu,qt olmasa))sabirsizlikla bekliyorum,ben Azerbaycandan yaziyom)

Olmadı o temayla yayınlayacağım kardeşim.
 

Plesk234

Üye
En iyisi Orjinal Evolve Kalsın .Temayı biz ayarlarız.. Corede Yer almasın fazla.Sen Bugün Yayınla Kardes Hepimiz Seni Beklioruz..
 
bjkmert45

bjkmert45

Üye
    Konu Sahibi
En iyisi Orjinal Evolve Kalsın .Temayı biz ayarlarız.. Corede Yer almasın fazla.Sen Bugün Yayınla Kardes Hepimiz Seni Beklioruz..

Büyük ihtimal öyle yapıcam kardeşim orijinal evolve bırakıcam. 1-2 test aşaması kaldı onlarıda deniyeyim sorunsuz bir şekilde yayınlıyayın. Çünkü bu son güncelleme olacak. FP2 Lite çıkacak diyorlar. Çıkarsa artık onun üstünden devam ederim. :)
 

Plesk234

Üye
Tmm kardeş 3 E KADAR yayınlarmısın Telefona Bi flash atcam zaten Senın guncellemen beklıom. Lite Sürümü İnş gelir :D
 
bjkmert45

bjkmert45

Üye
    Konu Sahibi
Tamam da kardeşim yarın yayınlarım bugun tema işini bitirmek istiyorum. Eğer bitirirsem bu gece koyarım. :)
 

Plesk234

Üye
tmmda yarın okullar acılıyo . Fazla zaman yok bugün atsaydın güzel olurdu ama.. Sen blrsn.
 
emre9080

emre9080

Üye
bide kardeş fotoğraf çözünürlüğü biraz fazla fotoğrafın 1 tanesi 5-6 mb biraz düşürürsen Iyi olur sanırım :)
 


Üst Alt