Daha anna gelmedi. belle için heycanlanmaya gerek yok nasıl olsa oda 1 ay geç gelir bize. Belkide daha fazla bekleriz. KONU KİLİT.
bilgilendirmek için açtım konuyu heyecan yapılacak bi durum olduğunu da kim söyledi

2012 de kıyamet kopar biz belleyi göremeyiz. aslında bu durumda anna da tehlikede

ohoooo o zamana kadar kim öle kim kala2016 da zatii Symbian desteği bitiyor.. Yazılımda Tarih oluyor
geldi gelecek geldi gelecek nalet olsun gelsede yüklemyecem annayı
adamda psikoloji bırakmıyolar ta ne zaman acıklandı 4 aydır erteliyolar eylüldede cıkarmazlar utanmasalar yeter artık valla annasınında bellesininde ta cehennemin dibine kadar yolu var 


artık miğdem bulanıyo yemin ederim miğdem bulanıyo yageldi gelecek geldi gelecek nalet olsun gelsede yüklemyecem annayı
adamda psikoloji bırakmıyolar ta ne zaman acıklandı 4 aydır erteliyolar eylüldede cıkarmazlar utanmasalar yeter artık valla annasınında bellesininde ta cehennemin dibine kadar yolu var
![]()
anna oviye düşecek ama sen yüklemiceksin
