Symbian Belle Son Çeyrekte Gelebilir !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle Son Çeyrekte Gelebilir !
arkadaşlar bu videoda bir çok ipucu ve 3 yeni telefon var izlemenizi öneririm :oke:

 


trontr

Üye
hadi yaaa
 
CunningHunteR

CunningHunteR

Üye
Daha anna gelmedi. belle için heycanlanmaya gerek yok nasıl olsa oda 1 ay geç gelir bize. Belkide daha fazla bekleriz. KONU KİLİT.
 
mfb2

mfb2

Üye
daha yeni tanıtıldı bize 2012 de gelir şimdilik anna gelsin onada razıyız :D
 

trontr

Üye
2012 de kıyamet kopar biz belleyi göremeyiz. aslında bu durumda anna da tehlikede
 
SilentOne

SilentOne

Üye
:) :) :)
 
Türe

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Daha anna gelmedi. belle için heycanlanmaya gerek yok nasıl olsa oda 1 ay geç gelir bize. Belkide daha fazla bekleriz. KONU KİLİT.

geldi türkiyeye gelmesini bekleyenlere gelmedi :oke: bilgilendirmek için açtım konuyu heyecan yapılacak bi durum olduğunu da kim söyledi :op: :pro:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aslında alman annası ile kullanan var ama orjinalde gelmedi işte
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
Başlıyacağım annasınada bellesinede akşam rüyama girdi telefonun güncellemelerine bir bakıyorum 3 güncelleme gelmiş acaba diyorum hepsini birden mi kursam yoksa teker teker mi derken kurulum bitiyor. Annalı oluyor telefon gerisini hatırlamıyorum :ah
 
  • Beğen
Tepkiler: -omer-

cihatyılmaz

Üye
arkadaşlar orjinal anna geldi nokia bayileri ücretsiz yüklüyo oviye düşmesini beklerseniz daha çok beklersiniz çünkü normal güncelleştirmeler bile ovide göründüğü halde bazen yüklenmiyo.

----------Eklendi @ 13:55:33 ---------- Yazıldı @ 13:54:03 ----------

ben önce alman annasını yükledim ardından ovide geldi anna güncellemesi daha snra belle yi kurdum ve anna ya bidaha geri dönmem orjinal olmasa bile belle mükemmel
 

finalfantasy

Üye
taaabi yaa Anna çıktı zaten bi bellesi kaldı
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
zaten son çeyrekte gelceği konuşuluyor ama anna sayesinde kimse inanmaz artık
 
pRime.

pRime.

Üye
Gelirse iyi olur.
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
2016 da zatii Symbian desteği bitiyor.. Yazılımda Tarih oluyor
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Anna gelmeden belle konuları açılmasa daha sağlıklı olur. Belle muhtemel 2012 sonu gelir..
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
pta123

pta123

Üye
artık miğdem bulanıyo yemin ederim miğdem bulanıyo ya :D geldi gelecek geldi gelecek nalet olsun gelsede yüklemyecem annayı :D adamda psikoloji bırakmıyolar ta ne zaman acıklandı 4 aydır erteliyolar eylüldede cıkarmazlar utanmasalar yeter artık valla annasınında bellesininde ta cehennemin dibine kadar yolu var :aha::ehe:megafon:
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
daha çoooook var
 
-omer-

-omer-

Üye
artık miğdem bulanıyo yemin ederim miğdem bulanıyo ya :D geldi gelecek geldi gelecek nalet olsun gelsede yüklemyecem annayı :D adamda psikoloji bırakmıyolar ta ne zaman acıklandı 4 aydır erteliyolar eylüldede cıkarmazlar utanmasalar yeter artık valla annasınında bellesininde ta cehennemin dibine kadar yolu var :aha::ehe:megafon:


hatırlatırım bunu :D anna oviye düşecek ama sen yüklemiceksin ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt