haqanguven
Üye
süpersin emegine sağlık teşekkürler
rica ederim güle güle kullan kardeşim
süpersin emegine sağlık teşekkürler
emeğine teşekürler
- - - Eklendi - - -
üst konuya taşınmasılazım

kinetik kaydırma modu unutulmuş sanırım![]()
anladım..zaten burada paylaşılan kinetik modları refresh'de çalışmıyor..ben daily de buldum bir tane o işe yarıyor..

persist dosyası içine cre uzantılı olanı atıyorsun birde startup dosyasına dosya yolunu ekliyorsun yeni yöntem![]()
anladım kardeşimbunları uygulamak için maximod uygulamasını kurmaya gerek var mı
çoğu yazılıma gömüp flaşh atarak çalışır...
nasıl ya benim telde zaten cwf yüklü forumda 603 hazan edition cwfsini yuklemiştim.şimdi bu modların her birini uygulamak için tek tek flash mı atcaz ?şimdiden teşekkürler
anladım peki bu core kilidi ne oluyor?cwf yüklü olduğu için benim core dosyası var dimi exkta bişey yapmama gerek var mı
cfw yi yapan kişinin konusuna bak çoğunu modlamıştır, olmayanlar ya uyumsuz yada eklenmemiştir.
cfwlerde core kilidi açıktır açık olmadan modlama yapamazsın zaten..anladım peki bu core kilidi ne oluyor?cwf yüklü olduğu için benim core dosyası var dimi exkta bişey yapmama gerek var mı
Bu S^5 De olurmu
bu modlar 5800 için değildir...öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş belle shell final kurdum yaptım kulanıyorum sorun cıkmadı bu moddan hawa durumu olanı kurdum ama widget eklenmedı sorun ne olabilir(şu ankı kullandıgım belle shell final)![]()
