Symbian Belle [Refresh & Fp2 Mod Paketi] [18.03.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



nihat özvariş

nihat özvariş

Üye
emeğine teşekürler

- - - Eklendi - - -

üst konuya taşınmasılazım
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
kinetik kaydırma modu unutulmuş sanırım :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
anladım..zaten burada paylaşılan kinetik modları refresh'de çalışmıyor..ben daily de buldum bir tane o işe yarıyor..
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
persist dosyası içine cre uzantılı olanı atıyorsun birde startup dosyasına dosya yolunu ekliyorsun yeni yöntem :)
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
bunları uygulamak için maximod uygulamasını kurmaya gerek var mı
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye


çoğu yazılıma gömüp flaşh atarak çalışır...

nasıl ya benim telde zaten cwf yüklü forumda 603 hazan edition cwfsini yuklemiştim.şimdi bu modların her birini uygulamak için tek tek flash mı atcaz ?şimdiden teşekkürler
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
nasıl ya benim telde zaten cwf yüklü forumda 603 hazan edition cwfsini yuklemiştim.şimdi bu modların her birini uygulamak için tek tek flash mı atcaz ?şimdiden teşekkürler

cfw yi yapan kişinin konusuna bak çoğunu modlamıştır, olmayanlar ya uyumsuz yada eklenmemiştir.
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye


cfw yi yapan kişinin konusuna bak çoğunu modlamıştır, olmayanlar ya uyumsuz yada eklenmemiştir.
anladım peki bu core kilidi ne oluyor?cwf yüklü olduğu için benim core dosyası var dimi exkta bişey yapmama gerek var mı
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
anladım peki bu core kilidi ne oluyor?cwf yüklü olduğu için benim core dosyası var dimi exkta bişey yapmama gerek var mı
cfwlerde core kilidi açıktır açık olmadan modlama yapamazsın zaten..
 

canka591

Üye
Bu S^5 De olurmu
 

Maxi.Phone

Üye
öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş belle shell final kurdum yaptım kulanıyorum sorun cıkmadı bu moddan hawa durumu olanı kurdum ama widget eklenmedı sorun ne olabilir(şu ankı kullandıgım belle shell final) :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş belle shell final kurdum yaptım kulanıyorum sorun cıkmadı bu moddan hawa durumu olanı kurdum ama widget eklenmedı sorun ne olabilir(şu ankı kullandıgım belle shell final) :)
bu modlar 5800 için değildir...
 

Maxi.Phone

Üye
hımm teşekkürler :)
 


Üst Alt