Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Symbian^3 ( UltraXM ) V1 ( CFW )
Sponsorlu Bağlantılar
kartal555
Üye
Konu Sahibi
En Son Yapılan Değisiklikler İle ;
1 ) El Bombası Effect Eklendi.
2 ) Piedro İkon Paketi Eklendi.
3 ) Bütün Sorunlar Giderildi.
4 ) Haritalar Eklendi ( Çalışıyor )
Baska İstek Olursa Ona Göre de Düzenleyebilirim.
Birde Bu Paylaşma İşi Nasıl Oluyordu Tam Bilmiyorum da.
r@sim
Üye
eline sağlık kardeş deneme şansım yok ama
güzel gözüküyor biraz daha detaylı anlatım
yükleme talimatı falan olsa fena olmaz
tekrar eline emeğine sağlık
kartal555
Üye
Konu Sahibi
tamam saol en son olarak paylaşmadan önceki görüntülerini yükleyeceğim simdi bi kere de onlara da baksan ?
resimler güzel olmuş sadece anlatımını birz daha detaylı
ve ayırıcı tüm heyşeyi üst üsste değilde örnek cfw hakında anlatım
farklı ve ayırcı aynı şekilde yaptığın modları aynen ayır ve bilmeyenlere
cfw nasıl yüklenir kısa ve öz bir anlatım birde yükleme öncesi ve sonrası
tabi yükleme görselide olmalı jaf önizleme falan konu dahada etkin hale gelir
tabi paylaşım daha yeni yapıyorsun yavaş yavaş düzelecektir
kolay gelsin
kartal555
Üye
Konu Sahibi
saol kardesim
bir sorunum olursa ben yine sana sorarım
r@sim
Üye
önemli değil
hikmet366
Üye
bence ekledin bütün programları kaldır hiç güzel olmamış
Bir kaç örnek verir misin hangilerini beğenmedin ?
hikmet366
Üye
Winrar Ramblow Ktask menchek music stopter birtlay stobe tonch circles bunlar hiç iyi güzel olmamış Ama Ona Güzel programlara güzel icon eklip cfw güzel uyum sağlayabilir ama böyle kendi iconu güzel olmamış ya kaldır yada icon ekle programlara
Winrar Ramblow Ktask menchek music stopter birtlay stobe tonch circles bunlar hiç iyi güzel olmamış Ama Ona Güzel programlara güzel icon eklip cfw güzel uyum sağlayabilir ama böyle kendi iconu güzel olmamış ya kaldır yada icon ekle programlara[/QUOTE Tamam yapmaya calıscm
Kardeş kolay gelsin güzel bir cfw ye benziyor bence cfwyi 1 hafta kullanıp öyle yayınla hata ara ,test et ram miktarı nasıl, takılma yapıyomu , programlar düzgün çalışıyomu bir bakmanı tavsiye ederim
kartal555
Üye
Konu Sahibi
daha eksik yerleri var onları düzeltiyorum saol tavsiyen için
kartal555
Üye
Konu Sahibi
CFW yi bitirmiş bulunuyorum yeni özelliklerini fotolarını falan koyacağım yorumlarınız için simdiden tesekkur ederim