symbain 3 için adobe flash uygulası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
helppo

helppo

Üye
    Konu Sahibi
symbain 3 için adobe flash uygulası
:ağlarım:arkadaşlar bana yardım edin c6-01 tlf. için internette hiç video izleyemiyorum nokia destek hattı bile çözüm bulamadı bulsa bulsa :maxicep: bulur şimdiden tşkr ederim herkese
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
malesef yok.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
m.youtube den izleyebilirsin yada bazılarında indirme seçeneği bulunuyor indirerek izleyebilirsin dostum
bir arkadaş flash player paylaştı ama bir işe yaramıyor oda
 

mkkozanmk

Üye
evet pek fark etmiyor o flash player ile
 
realplayer2

realplayer2

Üye
o bir 1.6 Nokianın kendi flaş playeri 4.0.3 ikisi de adobenin zaten.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
biri adobe flash bir diğeri flashlite karıştırmamak gerek.
 
realplayer2

realplayer2

Üye
ne bilim can dostum biri tam sürüm 1.6 biri lite sürüm 4.0 hangisi yararlı olur tam bilmiyorum bende.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt