<div class='quotetop'>(ramboberk @ Feb 18 2006, 09:26 PM) [post=281698]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> SLM ARKADAŞLAR BEN YAZDAN BERİ SX1 KULLANIYORUM SX1İM GRİ ARTIK KAPAKLAR ÇİZİLDİ DEĞİŞTİREYİM DEDİM HAZIR DEĞİŞMİŞ İKEN KASA İLE BİRLİKTE DEĞİŞSİN SİYAH OLSUN DEDİM AMA BAŞARI ÇOK PARA İSTEDİ DIŞARDAN ALSAM KENDİM TAKSAM GARANTİSİ BOZULUYOR SİZCE GARANTİYİ BOZMADAN BU OLAYI YAPMANIN BİR YOLU YOK MU
BİRDE SX1İMİN SOL TUŞU TAM BASMIYOR SERT BASIYOR SİZCE NE YAPABİLİRİM [/b][/quote]
bu işi yapacaksan garantiyi unutacaksın.hem öyle hem böyle olmaz sol tuş olayı için telin içini açman lazım.alt tuş takımım board a yapışıktır.kaldırıp altını bi güzel silgi ile sileceksin.yerine yaıştırdıktan sonra sorunsuz kullanabilirsin .