arkadaşlar 2.2 olan samsung i550 telefonumu modem olarak kullanıyorum. evde 3g bağlantı biraz zayıf olunca otomatik olarak 2g ye geçiyor ve internet aşırı yavaşlıyor. sürekli 3g bağlantılarını tercih ettirebileceğim bir ayar, log vs. bir şey var mı? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Nokia 7230 ile sürekli 3G bağlantı için izlenmesi gereken adımlar:
Menü-->Ayarlar-->Telefon-->Şebeke modu-->UMTS
Eğer Çift Mod derseniz EDGE ya da 3G yi de kullanabilir. UMTS yaparsanız sürekli 3G de kalır ama böyleyken daha fazla şarz harcadığını ve 3G nin heryerde çekmeyeceğini unutmamakta yarar var

----------Eklendi @ 22:04:21 ---------- Yazıldı @ 21:52:06 ----------
arkadaşlar 2.2 olan samsung i550 telefonumu modem olarak kullanıyorum. evde 3g bağlantı biraz zayıf olunca otomatik olarak 2g ye geçiyor ve internet aşırı yavaşlıyor. sürekli 3g bağlantılarını tercih ettirebileceğim bir ayar, log vs. bir şey var mı? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Nokia 7230 ile sürekli 3G bağlantı için izlenmesi gereken adımlar:
Menü-->Ayarlar-->Telefon-->Şebeke modu-->UMTS
Eğer Çift Mod derseniz EDGE ya da 3G yi de kullanabilir. UMTS yaparsanız sürekli 3G de kalır ama böyleyken daha fazla şarz harcadığını ve 3G nin heryerde çekmeyeceğini unutmamakta yarar var
