Süper Mario World

benim telde de qt yuklu emulatoru aciyorum ve load rom'a tikliyorum fakat acilan bir sayfa yok. Sen nasil yaptin?

yapamadım iste ben de onu sordum siyah ekran geliyo baska bi sey gelmiyo

----------Eklendi @ 18:17:17 ---------- Yazıldı @ 18:13:58 ----------


arkadasım sen gba biosu vermissin o gpsp icin antsnes de file diye bi tus yok sadece load rom tusu var
 
bu oyun C& de oynanamiyor mu? arkadaslar oyunun nasil yuklenebildigini aciklayabilir misiniz adim adim... yukledim oyunu aciyorum ancak bir turlu oynayamiyorum. oyundan atiyor beni. elimatoru de kurtum tuslar cikiyor ancak herhangi bir tusa dokundugumda oyundan cikiyorum. yardimci olursaniz sevinirim....
 
Çocuklugumdaki atari oyunlarımı hatırlattı
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
antsnes'te bios'a gerek yok diye biliyorum. gpsp de gba biosu atılıyor fakat snes emülatörü biosa ihtiyaç duymuyor. googlede snes rom diye aratırsanız binlerce atari oyunu romu bulabilirsiniz fakat gba oyunları daha kaliteli bende 2 emülatör de var. hd oyunları yetmezse bu emulatörler sayesinde telefonunuzdan oyun oynamaya doyarsınız.
 

long_man

Üye
Bu emülatörleri nasıl yükleyecem ?
 

atakan25

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Hünlarım eline sağlık
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
çok güzle dostum ama calıstıramadaım ya yardımcı olsa bi güzel olcak
 

yeauw

Üye
tşk
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

OG_Ömer

Üye
telefona nasıl yüklicez bunları
 
Tepkiler: marcelo48
Super mario rom unu zip olarak qfs.mobi ye atarmısın
 
Mario dosyası exe görünüyor ve bu yanlış galiba.zıp olması gerekmiyor mu?
 
    Konu Sahibi
Bir dakika arkadaşlar konuyla ilgileniyorum.

- - - Eklendi - - -

Eklenti olarak da ekledim.