TurcpoweR
Üye
benim telde de qt yuklu emulatoru aciyorum ve load rom'a tikliyorum fakat acilan bir sayfa yok. Sen nasil yaptin?
Nasıl kurulur-Oynanır?
Emülatör uygulamasını telefonunuza kurun. Uygulamayı açın, ''file'' tuşuna basın, ardından ''set bios'' tuşuna basın ve aynı paketten çıkan ''bios'' dosyasını seçin. (''bios dosyasının nerede olduğunun önemi yoktur .m/r/.gbabios.zip[/URL]
Bu emülatörleri nasıl yükleyecem ?
çok güzle dostum ama calıstıramadaım ya yardımcı olsa bi güzel olcak
telefona nasıl yüklicez bunları
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?