Süper Cfw Ama İngilizce :/

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Süper Cfw Ama İngilizce :/
Arkadaşlar bu cfw süper ama ingilizce türkçe yaptığımda ayarlara filan girmiyor biri türkçeleştirse.
yada o alttaki tuşlar ne oluyor navibarmı oluyor onlar hoşuma gitti modu varmı acaba
 

Oğuzhan

Üye
ohoo moruk sen biraz geriden takip ediyon galiba gündemi
 

Oğuzhan

Üye
o söylediklerin uygulaa extra buttons diye birşey git bir türklerin yaptığı cfwye yükle programı aynı olur
 
    Konu Sahibi
tamam saol Kabız bunu cfwye gömebilirmiyim
 

Oğuzhan

Üye
bilmwm gömersin herhalde cfwyle aramı azcık açtım oluyodur ama herhalde denemekten zarar gelmez
 

HakaN-06

Üye
Resimde alttaki butonlar scroll bar değil mi Modu var ama bildiğim kadarıyla kasma yapıyor

- - - Eklendi - - -

İlla bunu türkçeleştirmek istiyorsan hakangüvenden yardım iste. Bu işi en iyi o yapar
 
Resimde alttaki butonlar scroll bar değil mi Modu var ama bildiğim kadarıyla kasma yapıyor

- - - Eklendi - - -

İlla bunu türkçeleştirmek istiyorsan hakangüvenden yardım iste. Bu işi en iyi o yapar
ne içtin la extra buttons uygulamasını yazılıma gömmüş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...