.BlueTR
Üye
ben farketmeden arada peçetede indiririm miğdeye.mesela küçükken annem peynirli ekmek yapardı peçeteye sarardı bende görmüyom tabi peçeteyide yediğimi biraz peçeteyle ekmek iniyo miğdeyeBenim de kağıt yediğim olur![]()

ha bide sınıfta bi kız var derste kağıt yiyodu.birde aromalı olsun diye meyve suyuna batırıpta boyuyodu





