Sünger ve sabun yiyen kadın!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Sünger ve sabun yiyen kadın!
Pika adlı nadir görülen bir hastalığa yakalanan Kerry Trebilcock, bugüne kadar 4 bin sünger ve 100 kadar sabun yedi. .. Yenilebilir olmayan maddeleri yeme isteği uyandıran Pika hastalığından muzdarip Trebilcock, süngerleri çeşitli soslar ve baharatla veya içeceklerine banarak yemeyi tercih ediyor. Yediği sabunların ise organik ve meyve aromalı olmasına dikkat ediyor.

Bir diş polikliniğinde hemşire olarak çalışan Trebilcock, olağandışı yeme alışkanlığı nedeniyle, ishal veya kabızlık gibi rahatsızlıklar yaşıyor, bazen karnına kramplar girdiğini söylüyor
 


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Buyur burdan yak...

Vallaha kadın "Benim kalbim temiz" dese yalan olmaz..

Hele iç organlar tertemiz
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga

pelın_

    Konu Sahibi
:d:
 
15097

15097

Üye
Anaa :D canım çekti şimdi...Yaw bu kadın nasıl zehirlenmiyor :hmmm
 
balcolu

balcolu

Üye
Vay arkadaş nerden buluyorsunuz bunları yaw. Bundan daha tuhaf bşe olamaz heralde.
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
_RYUK_

_RYUK_

Üye
içi tertemiz olmuştur simdi :)
 
larten123

larten123

Üye
onu boşverin de kız çok güzelmiş:eller:
 

pelın_

    Konu Sahibi
iyy pis süngerleride yıyomu acaba:kop:
 
15097

15097

Üye
Bence süngeri ıslatıyordur ve süngeri sabunluyordur sonrada yiyordur :D ne güzel!! sandviç gibi :) :ehe
 
Enes

Enes

Üye
meyveli arıyomuş bide :D
 
serinaga

serinaga

Üye
Daha neler görüceezzz, allah derdine derman versin, şaka maka yaw su içince köpürür bu sabun yaw ??? Hele bide yemekten sonra koşarsa vay anaaammm kızın haline, gören kudurdu zanneder, ağzından köpükler felan ...
 
tarxhn

tarxhn

Üye
bu tuvaletini yapsa mis kokar her eve lazım
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
kızın gideri varmış.amasabun işi vehe hele sünger işi ıyk :D
 
Superfan

Superfan

Üye
Benim de kağıt yediğim olur :oke:
 
balcolu

balcolu

Üye
bu kızı alan yaşadı. Hiç yeme içme masrafı yok. Örneğin lokantada koy tabağna 10-15 tane sabun tamam,cila olarak üstünede bi sünger eyvallah bu kadar.. Toplasan 10 tl yi geçmez
 
lolaman

lolaman

Üye
Kıza bu sabunu tavsiye ederim :ehe
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Ekmek yoksa pasta yesin gibi olmuş :)

Sünger yiyor yazık, fakirlik işte..
 
onurahmet03

onurahmet03

Üye
bu kızı alan yaşadı. Hiç yeme içme masrafı yok. Örneğin lokantada koy tabağna 10-15 tane sabun tamam,cila olarak üstünede bi sünger eyvallah bu kadar.. Toplasan 10 tl yi geçmez
:zuhaha: Telefon numarasını arayak mı sana :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
3
Görüntüleme
466
Haydar
.eRCaN.
Cevap
2
Görüntüleme
1K
.eRCaN.
Cevap
2
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
830
Doğuş Pertez


Üst Alt