Şuanda İnternet Olmasa Napıo Olurdunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Necmati

Necmati

Üye
ip atlardım.
 


minoo

minoo

Üye
Sevdiğimle mesajlaşırdım
 
ebuş...

ebuş...

Üye
internet olmasaydı napıyo olurdum bilmiyorum amaaa...en azından, sırf minonun ne yazdığını görmek için bu konuya giriyo olmazdım :ehe:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Uyuyor olurdum :D
 
minoo

minoo

Üye
O ne demek kiz :hmmm
 
Necmati

Necmati

Üye
Pınar bende merak ediyom sen yazınca :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
hoca derse girmek zorunda kalırdı
 
Necmati

Necmati

Üye
Yeni telimi karıştırırdım :naughty:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
dolabı karıştırırdım acıktım ulen :ehe
 
zaza

zaza

Üye
cep telefonumla maxiye girerdim:ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
dolaşırdım..
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
telefonumu alır konscak adam bulurdum bır yandan ttnet e soylenırdım
 
Necmati

Necmati

Üye
salata doğrardım :D
 
zaza

zaza

Üye
cepten girerdim:naughty:
 
Necmati

Necmati

Üye
Zaza'yı anardım :ehe
 
zaza

zaza

Üye
necmati ye dalardım:ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
zaza'yı denek olarak kullanırdım :D
 
zaza

zaza

Üye
necmatiye kötek atardım :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Zaza adında çocuk yapardım bol bol küfür ederdim :D
 


Üst Alt