Tavsiye Şu linkte ki leptap özellikleri nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Şu linkte ki leptap özellikleri nasıl?
Bu özellikli bir bilgisayar ( markası asus olacak ) ne kadara alınır arkadaşlar ?

Benim arkadaş 1549 liraya aldı aynı bilgisayarı. Bu paraya alınır mı dersiniz ?

Ö
 


nokia_belle

nokia_belle

Üye
Üst düzey degil tabiki ama 500 gb sabit disk,bundan 3 yil önce nerdeyse butun laptoplarda gorurdum,işlemci i3 pekte yeni nesil degil
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Üst düzey degil tabiki ama 500 gb sabit disk,bundan 3 yil önce nerdeyse butun laptoplarda gorurdum,işlemci i3 pekte yeni nesil degil
Disk önemli değil. Terabytlik hard Diskm var zaten. İşlemcisi 2.nesil ?
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Diskin dar olmasi sizin zarariniza oluyor bir guncelleme süresince fazlasiyla yer doldurdugundan kullaniciya pekte iyi sonuclar vermiyor,harici hd. bahsediyorsunuz heralde ama bir cok islem bilgisayarin ana hd. sinden oldugundan onunla yorar, 2. nesil i3 var 4gb ddr3,dedigim gibi iç açıcı degil
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Diskin dar olmasi sizin zarariniza oluyor bir guncelleme süresince fazlasiyla yer doldurdugundan kullaniciya pekte iyi sonuclar vermiyor,harici hd. bahsediyorsunuz heralde ama bir cok islem bilgisayarin ana hd. sinden oldugundan onunla yorar, 2. nesil i3 var 4gb ddr3,dedigim gibi iç açıcı degil
Yani sormak istediğim şu : bu özellikler e .1500 lira verilir mi ? Ayrıyeten 2gb paylaşmli ekran kartı var. Net 1700 küsür kalıyor 2 gb den
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Normal kullanimlar icin sizi idare eder ama fiyati yuksek,öyle bir donanima tabi siz bu urune karar verdiyseniz birsey ekliyeyim ayni urunu baska sitede 1400 küsüre buldum,biraz daha arastirmayla zamaninda hepsiburda ayni urunu 1000 kusur'e satisa sunmus,eger karaliysaniz icinize siniyorsa alin derim sonucta baska urunlerede bakarsaniz akliniz cok karisir
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Normal kullanimlar icin sizi idare eder ama fiyati yuksek,öyle bir donanima tabi siz bu urune karar verdiyseniz birsey ekliyeyim ayni urunu baska sitede 1400 küsüre buldum,biraz daha arastirmayla zamaninda hepsiburda ayni urunu 1000 kusur'e satisa sunmus,eger karaliysaniz icinize siniyorsa alin derim sonucta baska urunlerede bakarsaniz akliniz cok karisir
Evet internette bende araştırdım dediğiniz gibi daha ucuz a olanları var. Ama ben internet üzerinden değilde bizim mahallede ki bilgisayarcidan 4 aylık senet ile alacağım . Yoksa bu fiyata donanımı çok daha yüksek cihazlar var ama asusun bu tasarım i çok hoşuma gidiyor :)
 
Uhops

Uhops

Üye
İlk olarak oyun oynuyacaksan bir çok oyunu oynayamıyacaksın. Ve bu fiyata daha iyi vardır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
İlk olarak oyun oynuyacaksan bir çok oyunu oynayamıyacaksın. Ve bu fiyata daha iyi vardır diye düşünüyorum.
Örneğin gta4, farming similator vb tarzında ki oyunları açmada sıkıntı olur mu ?
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Paylaşımlı olması sorun çıkarıyor :) Oyun amaçlı kullanılmaz.
Bilgilendirme için teşekkürler. yalnız 4 ay önce bende hp laptop vardı. 700mb a yakın ekran kartı i3ten daha düşük bir işlemcisi ama gta4ü rahat çalıştırıyordu ?sadece pc Çok çabuk ısınıyordu.
 
Uhops

Uhops

Üye
Ekran kartının modelide önemli Mb'si çok şey ifade etmiyor. 1Gb'lik kart bazen 3Gb'lik kartlardan daha güçlü oluyor.Ben bile güçlü ekran kartımda GTA 4'ü orta-yüksekte az buçuk kasarak oynuyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
By_Casparov

By_Casparov

Üye
Bu özellikli bir bilgisayar ( markası asus olacak ) ne kadara alınır arkadaşlar ?

Benim arkadaş 1549 liraya aldı aynı bilgisayarı. Bu paraya alınır mı dersiniz ?

Ö
tabiki değmez dostum. hiçbir albenisi yok. 1000 lira anca ederi var
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kartının modelide önemli Mb'si çok şey ifade etmiyor. 1Gb'lik kart bazen 3Gb'lik kartlardan daha güçlü oluyor.Ben bile güçlü ekran kartımda GTA 4'ü orta-yüksekte az buçuk kasarak oynuyorum.
Anladım kardeşim eyvallah
Anladım kardeşim eyvallah
Dostum linkte ki bilgisayarı arkadaşımın aldğını söylemiştim. Telefon açtım Gta4ü yüklemiş ve sorunsuz oynadığını söyledi bana ? Hani sen de bana imkansız vs söyledin. Nasıl oldu anlamadım şimdi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
ANIL

ANIL

Admin
Intel HD4000 ile oyun oynayabilirsiniz tabi ama grafik ayarlarını oyuna göre ayarlamanız gerek. Yüksek sistem gereksinimi isteyen oyunları ultra ayarlarda oynamanız imkansız olur. Günlük kullanım için Intel HD4000 fazlasıyla yetiyor.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Intel HD4000 ile oyun oynayabilirsiniz tabi ama grafik ayarlarını oyuna göre ayarlamanız gerek. Yüksek sistem gereksinimi isteyen oyunları ultra ayarlarda oynamanız imkansız olur. Günlük kullanım için Intel HD4000 fazlasıyla yetiyor.
Oyun oynayabilirsiniz derken yukarıda ki seçenekte belirttiğim oyunları oynayabilirmiyim ? Gta4 , farming similatuer vs ?
 
ANIL

ANIL

Admin
Oyun oynayabilirsiniz derken yukarıda ki seçenekte belirttiğim oyunları oynayabilirmiyim ? Gta4 , farming similatuer vs ?

Dediğim gibi ayarları düşürmeniz gerekir ayrıca pek tatmin etmez keyif almazsınız. Çok akıcı bir deneyim sunmaz. Intel dahili grafik birimi olduğu için oyun odaklı değiller. Youtube üzerinden performansına bakabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Dediğim gibi ayarları düşürmeniz gerekir ayrıca pek tatmin etmez keyif almazsınız. Çok akıcı bir deneyim sunmaz. Intel dahili grafik birimi olduğu için oyun odaklı değiller. Youtube üzerinden performansına bakabilirsiniz.
Bilgilendirme için teşekkür ediyorum.
Bilgilendirme için teşekkür ediyorum.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

şu video da gayet akıcı oynandığı görünüyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL


Üst Alt