Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[SPB] SPB Shell 3D v1.2.2505 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
Yüklenmesine Yükleniyor ama Aktivasyon Yapmadan Açılmıyor.
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
Esendağlı
Üye
Çok teşekkürler,ellerine sağlık
burak1710
Üye
ellerine sağlık kardeş
polat-_
Üye
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
xsrknx
Üye
teşekkürler
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
YYGuzel
Üye
noss_bar,kardeşim eline emeğine sağlık. Uygulama çok başarılı,yama çok başarılı.. Hackleme kısmı kastı biraz,bu olaya yabancı olduğum için. Yardımların içinde ayrıca teşekkürler
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
kasılacak birşey yok ilkler zordur hep alışırsın
kartal076
Üye
aktivasyon olmadı usta?
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
internet gerekli
yaren_dede
Üye
sanırım kodlar yalan olmuş olabilir diğer konudada aktivasyonda sorun var
bulentcan91
Üye
kartal076
Üye
sorunu buldum
wifi yada 3G gerekli konuya ekleyin bence
arslanla
Üye
3G siz de oluyor bende oldu...
grosmall
Üye
ama uygulamanin bir kaç sikintisi var 1 rehberi tam olarak görmüyor 2 teli kapatip açtiğinda özelleştirilmiş ev ekranin eski haline dönüyor
belkide sadece bende oluyor