[SPB] SPB Shell 3D v1.2.2505 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar



noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Çok teşekkürler,ellerine sağlık
 
burak1710

burak1710

Üye
ellerine sağlık kardeş
 

polat-_

Üye
:tşk: :oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
xsrknx

xsrknx

Üye
teşekkürler
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 

YYGuzel

Üye
noss_bar,kardeşim eline emeğine sağlık. Uygulama çok başarılı,yama çok başarılı.. Hackleme kısmı kastı biraz,bu olaya yabancı olduğum için. Yardımların içinde ayrıca teşekkürler :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kasılacak birşey yok ilkler zordur hep alışırsın :)
 
kartal076

kartal076

Üye
aktivasyon olmadı usta?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
internet gerekli
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
sanırım kodlar yalan olmuş olabilir diğer konudada aktivasyonda sorun var
 
bulentcan91

bulentcan91

Üye
:tşk:
 
kartal076

kartal076

Üye
sorunu buldum :)
wifi yada 3G gerekli konuya ekleyin bence :)
 
arslanla

arslanla

Üye
3G siz de oluyor bende oldu...
 
grosmall

grosmall

Üye
ama uygulamanin bir kaç sikintisi var
1 rehberi tam olarak görmüyor
2 teli kapatip açtiğinda özelleştirilmiş ev ekranin eski haline dönüyor
belkide sadece bende oluyor
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:oke:
 

ormanc

Üye
ne diyim eline koluna sağlık sorunsuz çalışıyor
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 


Üst Alt