SPB Shell 3D Symbian sürümü Satışa sunuldu..

Sponsorlu Bağlantılar

XER01

XER01

Üye
    Konu Sahibi
SPB Shell 3D Symbian sürümü Satışa sunuldu..
SPB'nin sitesi üzerinden satın alınabiliyor. Programı daha fazla geliştirmelerini istiyorsanız c-rack beklemek yerine satın almanızı tavsiye ederim.


Henüz Ovi Store üzerinden satışa sunulmadı o da yakındır.




August 30[SUP]th[/SUP], 2011 – SPB Software, a leading mobile software developer, announces the release of SPB Shell 3D for Symbian^3 – a 3D user interface for end users with the best-in-class user experience and great visually appealing design.
SPB Shell 3D is a product built on SPB UI Engine – a 3D technology platform optimized for building next generation, high-performance mobile user interfaces. "Having our solution on Symbian proves clearly our multiplatform approach to our toolsets. With this rollout we meet the demand of ODM, OEM and Mobile Operators as they are all looking for the ways to reduce individual development costs and shorten time to market", said Sebastian-Justus Schmidt, CEO of SPB Software. Globally, more than 15 leading device manufactures and mobile operators have already shipped UI solutions from SPB Software.

The SPB Mobile Shell for Symbian – predecessor of the newly released SPB Shell 3D – achieved the number one best selling position world-wide and has been recognized by the number of prestigious awards such as Nokia Calling All innovators.
SPB Shell 3D for Symbian is an innovative solution that brings user interface to a new level and transforms the whole Home Screen into a 3D space. Initially released for Android it became the revenue-generating hit on the Android Market with 750 000 USD earned within 3 weeks. Now it is Symbian users' turn to experience how SPB Shell 3D can improve the look and feel of their smartphones with astonishing 3D visual effects and highly responsive and natural UI.
With the new SPB Shell 3D Symbian users will get into the rich and engaging 3D environment with impressive 3D animation. Slick, intuitive and fast UI will make the navigation simple to allow Symbian users fully enjoy their familiar devices with the brand new features. Smart folders will help to organize the Home Screen in the most convenient way and get access to the most important apps in one click. Fast switching between screens will make the device manipulation much more effective.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan, emrekekil, Cezzbedici3 ve 2 diğerleri


Uruloki

Uruloki

Üye
bende dicektim sana çıkmış diye ama sen haberi almışın satın alın beyler bayanşar çok güzel bir arayüz programı
 
  • Beğen
Tepkiler: Castiel91
pta123

pta123

Üye
5.00 mı bu?

----------Eklendi @ 18:47:46 ---------- Yazıldı @ 18:47:29 ----------

kaç dolar :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
evet 5'nci versiyon 3D olan bu 15 dolarcık 14.99 dolar yani
 
pta123

pta123

Üye
:) dolar 1.75 olmuş töbe almam :D ilerde bedavaya bulunurmu ki ? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -omer-
XER01

XER01

Üye
    Konu Sahibi
//Video eklendi.

İnanılmaz derece hızlı ve akıcı bir arayüz.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yani illaki böyle büyük programlar cracklenicek fakat destek oyun uygulama diye bağıracağınıza burda tüm kullanıcılara tavsiyem ara sırada olsa bir kaç uygulama vs. alın

----------Eklendi @ 18:55:04 ---------- Yazıldı @ 18:54:15 ----------

haki sen yükledin mi değişen bir şey var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve XER01
ThebLue16

ThebLue16

Üye
off çok dehşet bu ya turkcell tl ile falan alınıyomu
 
pta123

pta123

Üye
nokia arayüzünü böyle yapsa andorid le kapışır her türlü symbianıda seviyorum ama :D neyse yaramız büyük :D
 
  • Beğen
Tepkiler: woltra_16
XER01

XER01

Üye
    Konu Sahibi
yani illaki böyle büyük programlar lenicek fakat destek oyun uygulama diye bağıracağınıza burda tüm kullanıcılara tavsiyem ara sırada olsa bir kaç uygulama vs. alın

----------Eklendi @ 18:55:04 ---------- Yazıldı @ 18:54:15 ----------

haki sen yükledin mi değişen bir şey var mı

Yükleyemedim beta testerlar ile paylaşmamışlar yayınladıkları sürümü.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ben indirdim kuruyorum şimdi
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yoo varya direk kurar illa ki spb 3.7 de öyleydi
 
serkanbb06

serkanbb06

Üye
Trial sürümünüde mi bulamayız ki
 
XER01

XER01

Üye
    Konu Sahibi
İndirmeyi beceremedim ama trial sürümü varmış. (Çalışmıyor burdan indirmesi daha yayına sunmamışlar sanırım)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
trial sürümü 3.7 beyler indirmeyin birde 3d diye yutturcaklar hay allahım ya bir daha eskisine döndüm
 
serkanbb06

serkanbb06

Üye
Satın almaya değer mi sizce?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bakın bence 3D versiyonu almaya değer çünkü çok hızlı efektler süper misal herkes htc sense de ki yağmur olayını arıyor bunda ise ekranın bir bölümünde sürekli yağmur ve ya kar yağıyor bulutlar geçiyor yani çok iyi bir program
 
  • Beğen
Tepkiler: XER01
serkanbb06

serkanbb06

Üye
Ful sürümü ne zaman düşer acaba?
 


Üst Alt