SPB Shell 3D Symbian için çıkacak mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

amtcn

Üye
Ben 3.7 den çok memnunum çıksada yüklesek artık bu nedir ya kaç ay oldu bir tane video var başka birşey yok.
 


yayin_e

Üye
n8 ime kurduğum andan itibaren kaldıramıyorum.. HTC saat ve hava durumu widgetlarıyla falan keyfimce dizayn ettm çok da hoş oldu:) en ufak bi yavaşlama, hata, reset atma sorunu yok.. Şarjı çok kullanıyo diyenlere kendimden bir anektod anlatayım. evet şarjı çok yiyor olmalı deyip kaldırdım ve bi kaç gün içinde şarjımın çok daha hızlı tükendiğini gördüm. belki spb shell daha az şarj kullanıyodu.. ayrıca alışınca hiçbişey karışık değil. herşey elinizin altında ve o kadar rahatki.. n8i spb shellsiz düşünemiyorum. Ayrıca o cevap maillerinin hiçbirinde symbian için yapmicaz dememişler nerden çıkardınız bunu anlamadım doğrusu. Daha da symbian için yapacaklarını üstü kapalı söylemişler. Android os cihaz daha fazla olduğundan İLK android için yaptk diyolar.. moralleri bozmaya gerek yok hele ki o maillerden sonra ben diyorum size kesin çıkacak:D
 

ohohyugioh

Üye
canınız çekmesinde bende bu videodakinin aynısı var :D gerçekten hoş bi şey bi durduruyosun communityde dünya çıkıyo dönüyo fln süper :)
 
dangerousyaso

dangerousyaso

Üye
Çıktı!

 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
aynen :)
 
covar

covar

Üye
valla cıksın ben kullanmasını öğrenirim hakaten cok güzelmiş

----------Eklendi @ 14:29:51 ---------- Yazıldı @ 14:29:13 ----------

Çıktı!



paralı cıktı ama millet parasız arıyo
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
valla cıksın ben kullanmasını öğrenirim hakaten cok güzelmiş

----------Eklendi @ 14:29:51 ---------- Yazıldı @ 14:29:13 ----------




paralı cıktı ama millet parasız arıyo

valla dostum belleyi sevmedim spbye gectim yine belle gelince daha iyi çalışır olmuş süper valla dene farkı gör bide görüntü paketleri var onlarıda yükledinmi telefonuna yeniden asık olursun
 


Üst Alt