n8 ime kurduğum andan itibaren kaldıramıyorum.. HTC saat ve hava durumu widgetlarıyla falan keyfimce dizayn ettm çok da hoş oldu

en ufak bi yavaşlama, hata, reset atma sorunu yok.. Şarjı çok kullanıyo diyenlere kendimden bir anektod anlatayım. evet şarjı çok yiyor olmalı deyip kaldırdım ve bi kaç gün içinde şarjımın çok daha hızlı tükendiğini gördüm. belki spb shell daha az şarj kullanıyodu.. ayrıca alışınca hiçbişey karışık değil. herşey elinizin altında ve o kadar rahatki.. n8i spb shellsiz düşünemiyorum. Ayrıca o cevap maillerinin hiçbirinde symbian için yapmicaz dememişler nerden çıkardınız bunu anlamadım doğrusu. Daha da symbian için yapacaklarını üstü kapalı söylemişler. Android os cihaz daha fazla olduğundan İLK android için yaptk diyolar.. moralleri bozmaya gerek yok hele ki o maillerden sonra ben diyorum size kesin çıkacak
