ceset
Üye
SPB Mobile Shell işleyişi Bozdu Yardım Edermisiniz
Arkadaşlar SPB Mobile Shell 3.7.1 kurdum. Programi kurcalarken ayarlar bolumunde hayat akisi ve profesyonel (aklimda kalanlari yaziyorum) her ikiside diye bir yer buldum. Her ikisinide sectim ne olduysa o anda oldu.
Tuslari kitleyince, actigimda ekran isigi gelmiyor.
Tuslari kitlemeden ekran isigi kapandiginda ne yapsam geri gelmedi.
Cozumu, fabrika ayarlarina geri donmekte buldum. Simdi tekrar kuracagim fakat bu isin fabrika ayarlarina donmeden duzelecek bir tarifi varmidir?
Satio kullaniyorum.
Tuslari kitleyince, actigimda ekran isigi gelmiyor.
Tuslari kitlemeden ekran isigi kapandiginda ne yapsam geri gelmedi.
Cozumu, fabrika ayarlarina geri donmekte buldum. Simdi tekrar kuracagim fakat bu isin fabrika ayarlarina donmeden duzelecek bir tarifi varmidir?
Satio kullaniyorum.
