Keske warrior withinin filmi ciksakötü sonla bitirmiş dahakayı yapamayınca adamlar![]()
aynn yine gelmedi boş boş bakınmasam görmeyecektim bide oyunculukları biraz daha iyi olsa çok iyi olurdu bide ses efekleri az kalmış biraz kılıç sesi de ekleseler haberlere bile çıkarlar![]()

ilk film berbat oldu onun gibi yapacaklarsa hiç uğraşmasınlarKeske warrior withinin filmi ciksa![]()
O da varilk film berbat oldu onun gibi yapacaklarsa hiç uğraşmasınlar
Ilk film kotuydu cidden 
aynn öyle de filmde hiç aksiyon yok bide oyuna bak aksiyon müziğini bir veriyo oyun sonra çok süperfilm bence çok kötü değildi ama ben şunu beklerdim filmden prensin akrobatik hareketlerini yapmasını o meşhur duvardan yürüme hareketini filmde görmek isterdim veya sütunlara tırmanma demir çubuklardan tırmanmayı görmek isterdim filmde o konuda eksi olmuş.

Bunu düşünmeleri bile çok güzel. Özellikle kıyafetler çok iyi olmuş oyunculuk 3.sınıf olmuşkötü sonla bitirmiş dahakayı yapamayınca adamlar![]()
aynn yine gelmedi boş boş bakınmasam görmeyecektim bide oyunculukları biraz daha iyi olsa çok iyi olurdu bide ses efekleri az kalmış biraz kılıç sesi de ekleseler haberlere bile çıkarlar![]()
Müzikleri fena gaza getiriyo zaten adamıaynn öyle de filmde hiç aksiyon yok bide oyuna bak aksiyon müziğini bir veriyo oyun sonra çok süper![]()

aynn düşünmeleri çok iyi ama biraz ilk okullu çocuklar yapmış gibi de durmuş kıyafetler hariç onlar cidden benziyoBunu düşünmeleri bile çok güzel. Özellikle kıyafetler çok iyi olmuş oyunculuk 3.sınıf olmuş![]()
aynnözellikle sheenanın kıyafeti sanki oyundan fırlamış![]()
bide filmi beğenmemekte en etkili olan oyuna paralel ilerlemiyor hikaye ilk oyun çıktıysa hikaye oyunla aynı olmalıydı hani o yaratıklar filanShena nerden çıktı lan shadeydi oaynnbide filmi beğenmemekte en etkili olan oyuna paralel ilerlemiyor hikaye ilk oyun çıktıysa hikaye oyunla aynı olmalıydı hani o yaratıklar filan
belki birgün adam gibi filmi çıkar da izleriz.aynn izlerizShena nerden çıktı lan shadeydi obelki birgün adam gibi filmi çıkar da izleriz.
2000 lerden sonra yok böyle iyi hikayesi olan oyun ve filmlerde 
snn id ye ne olmuş öyleShena nerden çıktı lan shadeydi obelki birgün adam gibi filmi çıkar da izleriz.
bir an komple banlandın sandım 
komiklik olsun diye yazmadımArkadaşlar çabuk koşun gelin kendini komik sanan birini buldum![]()
![]()
bu güzeldi''Arkadaşlar çabuk koşun gelin kendini ciddi sanan birini buldum'' yazmasın şimdi
![]()

Arkadaşlar çabuk koşun gelin kendini komik sanan birini buldum![]()
![]()
her yere bunu yazmış sanırım

Façan yansın kaaarrşimher yere bunu yazmış sanırım
o zaman
arkadaşlar koşun kendini akıllı sanan birini buldum
bu arada sn de id ni arkadaşlar koşun yapabilirsin![]()
Üstüne neden alındınkomiklik olsun diye yazmadımanlamadan bilmeden yorumlar atmayalım
