Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sorum var açıcak yer bulamadım.
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Artles
Üye
Konu Sahibi
Sorum var açıcak yer bulamadım.
Atom bebeğin süresi bitti mi ?
deneyin bi 40 bin yapsanız bile oyun bitince gönderemiyosunuz bebek üzgün bi şekilde oturuyo
papakudioflu
Emekli Yönetici
bilmiyorum hiç farkında degilim bir haftadır oynamadım nerdeyse birazdan bakar cevap yazarım
Artles
Üye
Konu Sahibi
tamam bekliyorum
papakudioflu
Emekli Yönetici
bir kac kere denedim baglantınızı kontrol edip tekrar deneyin diyo bitmiş olabilir zaten daha önce söylemiştim nokia bunu mwc 2012 ye kadar zaman kazanmak için yapıyor diye mwc bitti bedava internette gitti
Artles
Üye
Konu Sahibi
ben yapıyorumda gönder seçeneği çıkmıyo üzgün bi bebek cıkıyo :S
Febris
Üye
Bitti galıba 2 gun once kullandım ama ben
Artles
Üye
Konu Sahibi
Ben bugun ıcıınde hala kullanıyorum yarın icin alamıyorum
S.E.C.R.E.T
Üye
Herkes bu kadar abartırsa tabi biter arkadaşlar . Ne olurdu 40.000 yapıp hediyenizi alsanız ?
SilentOne
Üye
demkekki bitti süresi
painkler
Üye
yanlis yonlendirme yapmayalim atom bebegi 15 gundur oynuyorum ve sms hakkini kazaniyorum yorumlarinizi okuduktan 1dk sonra oynadim 10035 puann yaptim ve gondere bastim her zama ki gbi hediyeniz en kisa surede gonderilecektir dedi
Artles
Üye
Konu Sahibi
Bende hiç bişey çıkmıyor :S
wifi açıktı wifiyi kapattım 3g yi açtım düzeldi allah allah
papakudioflu
Emekli Yönetici
evet arkadaslar bitmemiş dün aksam oynayıp puan gönder dedigimde lütfen internet baglantınızı kontrol edip yeniden deneyin dedi ama bu sabah hediyeler gelmişti