[Soru]c6-01 Klavye

  • 21 Eylül 2012
  • 700 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. bendeki klavyeye basınca böyle yukarda harfi göstermiyo arkasından ışık gibi bişey çıkıyo benden mi kayanklı yoksa telefonun orjinal klavyesi mi öyle :bilmm sokakta birinin c7sini görmüştüm onda çıkıyodu :ağlarım:
     


    Yazan: iyavuzoz
  2. pek aydınlatıcı olmadı
     
    ANIL bunu beğendi.
  3. şimdi anladım seçeneklerden karakter önizleme'yi açık yap kardeşim tamamdır.
     
    iyavuzoz bunu beğendi.
  4. vay be o kadar kullandım şunu ilk kez öğreniyorum :D teşekkür ederim
     
  5. ilkler herzaman güzeldir :ehe rica ederim
     
  6. bende Öğrenmiş oldum :) bizle engin bilgilerini paylaştığın için :tşk: Engin abi
     
  7. ben biliyorsunuz sandıydım ya :ehe

    - - - Eklendi - - -

    ben biliyorsunuz sandıydım ya :ehe
     
  8. bende öğrenmiş oldum ama zaten kullanmıyorum swype kullanıyorum
     
  9. Sokaktaki birinin c7'sin de nasıl gördün onuda anlatsana :D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/09/2018 - 17:36