Sonyericsson w810i mi nokia 6300 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

w810i mi yoksa nokia 6300


  • Kullanılan toplam oy
    506
nightdragon35

nightdragon35

Üye
w810i tabikide 6300 hiç kullanışlı bir tel degil.sonyden şaşmam asla
 


in_dream

in_dream

Üye
yanlış kıyaslama olmuş :nono:
altmışüççiftsıfır hiç dabulyusekizyüzoni'nin dengimi ? :ehe
 
chester82

chester82

Üye
w810i derim her kelimeyle harika.
 
emrah baba

emrah baba

Üye
tabikide w810i
 

ufuk023

Üye
özellik ve estetik olarak 6300 kalite ve kullanılabilirlik olarak w810i tabiki 6300 çok arıza veriyor ayrıca
 

shadow_HASO

Üye
MRB BEYLER BEN S.E 810 KULLANICISIYIM ARKADAŞIM TELEFON ALACAKTI DEDİM PARAN YETERSE W810İ AL O DA BEN 6300 ALACAM DEDİM SONY DAHA İYİ ODA SESİ ÇIKMIYO DOĞRU SESİ AZ ÇIKIYOR OLABİLİR AMA NET VE BERRAK ÇIKIYOR ŞİMDİ KULLANIYOR VE PİŞMAN NEDEN TEL. SESİ BOĞUK GELİYOR VE ARKADŞIM İLE DEDİ BU TEL.NE DEDİĞİNİ ANLAMIYORUM ...
İŞİN İÇİNDE SONY VARSA KORKMAM PARAYI VERİR SONY KULLANIRIM OLAY BU NOKİA CILAR HİÇ BİR ZAMAN SONY E LAF ATAMAMZLAR ATARLARSA DA ARKADAŞIM GİBİ TÜKÜRDÜKLERİNİ YALARLAR
W810i
 
oguziverson

oguziverson

Üye
6300 ın tek iyi yanı yüksek çözünürlük ve renk olması.bunun yanı sıra w810 makrolu flaş ve mükemmel bi ses çıkışına sahip.bence w810.
 
bybarak

bybarak

Üye
bence nokıa olsun çaburdan olsun be abi
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Ben Telefonun Şekline bakarım bundan 6300
 

werty01

Üye
w810i 6300 diyenlere:kop:
 

zafeer

Üye
sony derim ama 6300 w810i den daha ii çözünürlüğe sahip
 

yıldırım16

Üye
w810i
 
1000rr

1000rr

Üye
sorulmaz bile her halikarda w810i derim
 
simsek-gs

simsek-gs

Üye
senin ne istediğine bağlı ses? müzik? görünüm? maliyet? ama orta derece bir şey istersen bence w810i
 

onur407

Üye
bence 6300 kıyaslanamaz w810 ile
 
birkan11

birkan11

Üye
elbette bu iki tel arasından w810i süperdir. hem daha iyi foto çeker hem daha kullanışlı.
6300 da flash yok / kamera kötü / ses sistemi berbattır. her müziği çalamazsınız.
*** bunların üstüne çıkalım derseniz k790i cbs alınız... çok memnun kalırsınız
 

ercan685

Üye
w810i yi tek geçerim bir çok artısı var patch ler le tel daha üst düzey oluyo camdriver ve akustik gibi vs. süpeeeeeeeeeeer
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Kamera için w810, ekran gibi özellikler için 6300. :oke:
 

haci_cqLar

Üye
w810i 10 numara....
 

rey43719

Üye
tartışmasız sony.w810inin yanında 6300 takoz sayılır .kamera,kulaklık kalitesi,hoparlör sesi kalitesi(sesi yüksek çıkmasını demiyorum.nokiada daha yüksek ama öle oluncada sadece cızırtı dinliyosun:ehe),tasarım....daha nicesini sayarımda zaman ve mekan müsait diil
 


Üst Alt