Sony ericsson walkman serisi telefonlarla büyük bir ticari pazar oluşturdu...herkes müzik dinlemek istiyor artık cep telefonunda.şu anda üretimde olan en eski walkman telefonlardan bitanesi w 810 i.eski bir w800 i kullanıcısı olarak w810 tavsiye etmiyorum.ses kalitesi w800 ün ne yazıkki yarısı kadar...imkanlar varsa n73 me düşünülmeli...hem müzik konusunda hemde diğer mutimedya özellikler bakımında w810i - n73 me nin yanında çok çok sönük kalıyor...tabi söz konusu sadece müzikse elbette ilk önce sony ericsson düşünülmeli... fiyat bakımından uçuk olmamakla beraber ille walkman olacaksa w 610 ve w 580 tavsiyemdir...keşke w800 hala üretimde olsaydı...