Sonyericsson w810i mi nokia 6300 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

w810i mi yoksa nokia 6300


  • Kullanılan toplam oy
    506

xxorduluxx

Üye
tabi ki w810i telefon şahane bütün özellikleri tam herşeyi yapabilirsiniz
 


QxQ

QxQ

Üye
w810 artık bir efsane olma yolunda. O telefonu kullanıpta memnun olmayan tek bir kullanıcı görmedim.
 
lastresort

lastresort

Üye
w810i kullanıyorum şarj açısından 6300 ı yanına bile yaklaştırmaz ama 6300 ın sesi w810 un bi walkman telefon olmasına rağmen daha iyi :ss tabi w810 daki projektör gibi flaş bu açığa karşı yine fark atar boşver sen 6300 ı gel bi w810 al keyfini çıkar :oke:
 

By__CeSeT

Üye
hiç düşün meden w810 i diyorum telefonu alalı 1 hafta oldu çok memnunum
 
yoruk_41

yoruk_41

Üye
810i kamerası daha guzel fotoları daha net
sarj suresi uzun
ayrıca fotoselı var
ses cıkısı daha net
 

gestapo366

Üye
6300 ın şarzı çok çabuk bitiyor bu yüzden w810i tavsiye ederimmm:oke:
 

KoKaLa

Üye
w810i diyorum baska bişi dimiyorum
 

Mr.SeT

Üye
kesinlikle w810i farklar
tasarım
sesleri iyi çalma (hele kulaklıkla w810i ezer)
 

cem18

Üye
En Güzeli W810İ sÜPER tELEFON YAF :)
 

avukatyusuf68

Üye
güzel proğram
 

youngprogrammer

Üye
ya bunu sormak bile hata bence W810 tabikide 6300 da neymiş
 

sevdalar34

Üye
bence yeni nesil bi telefon istiyorsanız nokia N serisi derim gersi faso fiso.ozellıklle N73 kesınlıkle tavsıye ederim
 
emrezorlu

emrezorlu

Üye
bencede w810i beyler zaten ankette büyük bir fark oluştu w810i önde
 

selinza

Üye
w810i al daha kaliteli
 

batman19

Üye
Sony ericsson walkman serisi telefonlarla büyük bir ticari pazar oluşturdu...herkes müzik dinlemek istiyor artık cep telefonunda.şu anda üretimde olan en eski walkman telefonlardan bitanesi w 810 i.eski bir w800 i kullanıcısı olarak w810 tavsiye etmiyorum.ses kalitesi w800 ün ne yazıkki yarısı kadar...imkanlar varsa n73 me düşünülmeli...hem müzik konusunda hemde diğer mutimedya özellikler bakımında w810i - n73 me nin yanında çok çok sönük kalıyor...tabi söz konusu sadece müzikse elbette ilk önce sony ericsson düşünülmeli... fiyat bakımından uçuk olmamakla beraber ille walkman olacaksa w 610 ve w 580 tavsiyemdir...keşke w800 hala üretimde olsaydı...
 

cepilan

Üye
valla kamera açısından dıyorsanız 6300 çok canlı gösteriyo
 
RanK

RanK

Üye
KarDeş Ben Sana aL ve YaŞa Derim! KeSin Sonuç Pişman oLmazSın BenDe aLmaDan önCe Tereddüd EtmişTim ama HaTa eTmişim!

SaygıLar!!!
 

stevenson

Üye
sony ericsson cok kullanıslı ayrıca cok saglam..walla bende w810i var kaçkere kafa üstü cakıldı ranzadan ama henüz bi hatasını görmedim 6 aydır kullanıyorum...2mp kamera vede nokia ile karsılastırdık ericsson daha canlı gösteriyo ...yani alayına w810i
 

islam61

Üye
cuğu yerde solemısın dır W810İ CİYİZZ

--------------- Ekleme ---------------

W810i

--------------- Ekleme ---------------

.....
 


Üst Alt