ßurçiN
Üye
SonyEricson Gizli Menü
ANA EKRANDAYKEN [SAĞ]
[*][SOL][SOL](*)[SOL]
[*] TUŞLA...
ÇIKAN MENÜDE TELEFONUNUZUN SESİNİ YÜKSELTEBİLİR. TELEFONUNUZU TEST EDEBİLİRSİNİZ.
NOT:
[*]=YILDIZ
[SAĞ- SOL] = JOİSTİK HAREKETLERİ
k700i ve k750 de denenmiş
k ve w serilerin hepsinde çıkıyor sanırım
bu menu ile telefonunun versiyonu nu modelini öğrenebilir ve rutin testleri yapabilirsin ama asıl amaç versiyonunu öğrenmektir
n:
[*][SOL][SOL](*)[SOL]
[*] TUŞLA...
ÇIKAN MENÜDE TELEFONUNUZUN SESİNİ YÜKSELTEBİLİR. TELEFONUNUZU TEST EDEBİLİRSİNİZ.
NOT:
[*]=YILDIZ
[SAĞ- SOL] = JOİSTİK HAREKETLERİ
k700i ve k750 de denenmiş
k ve w serilerin hepsinde çıkıyor sanırım
bu menu ile telefonunun versiyonu nu modelini öğrenebilir ve rutin testleri yapabilirsin ama asıl amaç versiyonunu öğrenmektir
n:
teşekkürler caldere
böylece kafan karışmaz



