SonyEricson Gizli Menü

Sponsorlu Bağlantılar

ßurçiN

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
SonyEricson Gizli Menü
ANA EKRANDAYKEN [SAĞ]
[*][SOL][SOL](*)[SOL]
[*] TUŞLA...

ÇIKAN MENÜDE TELEFONUNUZUN SESİNİ YÜKSELTEBİLİR. TELEFONUNUZU TEST EDEBİLİRSİNİZ.

NOT:
[*]=YILDIZ
[SAĞ- SOL] = JOİSTİK HAREKETLERİ


k700i ve k750 de denenmiş
k ve w serilerin hepsinde çıkıyor sanırım


bu menu ile telefonunun versiyonu nu modelini öğrenebilir ve rutin testleri yapabilirsin ama asıl amaç versiyonunu öğrenmektir

:sn:
 


iNfaZ-nhT

iNfaZ-nhT

Üye
payLasım icin saoLL.. sesi artırıorum ama yine dusuyor onu anLamdım :S
 
mcan12

mcan12

Üye
kardeş ben bi türlü yapamadım
 
ilker024

ilker024

Üye
p990i nin sesi ni arttıramadım menüye giriyo ama sagol
 
mcan12

mcan12

Üye
arkadaş sağ tuşa bastığımda mesajlara giriyo kısayolları nası halletcez
 
TaCsIz_kRaL

TaCsIz_kRaL

Üye
EEEE eee ezaten bu konu açılmış bir konu ..... Çooook karmıaşık oluyu lütfen forumu kontröl edin sonra konmu açın...
----------tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
mihman

mihman

Üye
:yuru teşekkürler caldere:yuru
 
cihan zenen

cihan zenen

Üye
:yuruthanks kardeş:yuru
 
blacksaw

blacksaw

Üye
k790 dada geçerli saolasın
 

ersin92

Üye
cok saol

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar kücük bir yanlislikla baska biyere bastim, o tuslara bastiktan sonra servis aciliyor, sonrada flasi desarj et e bastim, simdi nolcak
 

hopuyi

Üye
arkadaqşlar bu menü test amaçlı olabilir fakat telefondanki bütün işlevlerde burada bence kurcalamayın hem sesini yükseltmiyor öyle bir inceliği yok sadece oradaki bütün testler gibi seside test ediyor...
 
mexico_35

mexico_35

Üye
ben yapamadım yaa
 
gamlihuzun

gamlihuzun

Üye
kardeş sağol ama açıyorum tekrar düşüyor ne yapabiliriz
 
kumlu

kumlu

Üye
evet bu özellikler test amaçlı istesenizde bu ayarları buradan değiştiremezsiniz.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşsağ tuşa bastığımda mesajlara giriyo kısayolları nası halletcez
Mcan12 kardeş: olsun ne çıkarsa çıksın sen kısayolu uygula hatta telefon ekranına bakmadan sadece tuşlara bakarak uygula ki :) böylece kafan karışmaz :ehe :oke:
 
sonyericsson

sonyericsson

Üye
aga w 810 i ye olmuyo
 

kan_x

Üye
ya bu telefonun test i için...ses felan yukselmesi söz konusu değil.
 
yhooss

yhooss

Üye
Ya sen bunu yanlış biliyosun burda sadece test yapabiliyosun bi de bazı bilgilere ulaşıyosun başka bişi yoq :(
 

Maydonoz1017

Üye
Soğuk bi su iç üzerine :D
 

mnts

Üye
sağol
 

skyline907

Üye
s500i'de de oluyor. thanx
 


Üst Alt