SonyEricson Gizli Menü

Sponsorlu Bağlantılar

gangboy36

Üye
gerçekten çok güzel paylaşım için teşekkürler
 


tedirgin21

Üye
saol gözüm
 
kebelek

kebelek

Üye
evet kardeş menüye giriorm sesini arttrıorm ama yine düşüo :S :S

--------------- Ekleme ---------------

ndn öle oluo bilen var mı???????
 

zafer19

Üye
saol kardeşte sesinartıgını nerden bilcez:D
 

tipaci61

Üye
bende t650 i var oluyo yalnız hoparlörü açıyom tekrar girince yarıya ggeliyo yine bunla ilgili bi bilgin var mı :):) tşkler
 
oski_55

oski_55

Üye
sesi yükseltiyom menüden çıktıktan sonra yine eski ses oluyo:agla
 

cvp

Üye
ama öyle yapınca çağrılara geliyou
 

affedilmeyen

Üye
S500i de calıyormu arkadaşlar
 

hüseyin calı

Üye
abicim basıyorum ama çağrılara gırıyor bı türlü olmuyor
yardımcı olursanız memnun oluruz

--------------- Ekleme ---------------

çok saol kardeş tşk ederiz
 
tanimazsinki

tanimazsinki

Üye
ses yukseltme felan degıl telefonun neresınde arıza oldugunu anlamak ıcın test bolumu
 


Üst Alt